SDE: La gestió de les marques en les empreses culturals

OBJECTIUS

Proporcionar els coneixements sobre com crear, com desenvolupar i com gestionar una marca en el context de les empreses culturals.

Adreçat a empreses i entitats de tots els sectors culturals i creatius, especialment als responsables de les àrees de màrqueting i comunicació i als gerents.

ATENCIÓ: sessió participativa de 5 hores de durada on juntament amb els fonaments teòrics es duran a terme exercicis pràctics de gestió de marques.

Places limitades. Una sola persona per empresa o entitat.

HORARI i ESPAI

Dimarts 18 de març,  de 9:00 h a 14:00 h. Sala d’actes de l’Arts Santa Mònica. Rambla de Santa Mònica, 7. Barcelona 08002.

Introducció: La marca com a element estratègic de l’empresa.

  • Com es crea, una marca?
  • Quins valors representa?
  • Quins tipus de marques podem crear i per què serveixen?
  • Com podem gestionar la vida d’una marca?
  • Quantes marques és raonable desenvolupar en una empresa?
  • Exemples pràctics: anàlisi de 10 marques del sector cultural.

PONENT

German Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.

No Comments Yet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


Catàleg d'espectacles per a escolars
Subscriu-te al nostre butlletí

FACEBOOK