OBJECTIUS
Proporcionar els coneixements sobre com crear, com desenvolupar i com gestionar una marca en el context de les empreses culturals.
Adreçat a empreses i entitats de tots els sectors culturals i creatius, especialment als responsables de les àrees de màrqueting i comunicació i als gerents.
ATENCIÓ: sessió participativa de 5 hores de durada on juntament amb els fonaments teòrics es duran a terme exercicis pràctics de gestió de marques.
Places limitades. Una sola persona per empresa o entitat.
HORARI i ESPAI
Dimarts 18 de març, de 9:00 h a 14:00 h. Sala d’actes de l’Arts Santa Mònica. Rambla de Santa Mònica, 7. Barcelona 08002.
Introducció: La marca com a element estratègic de l’empresa.
- Com es crea, una marca?
- Quins valors representa?
- Quins tipus de marques podem crear i per què serveixen?
- Com podem gestionar la vida d’una marca?
- Quantes marques és raonable desenvolupar en una empresa?
- Exemples pràctics: anàlisi de 10 marques del sector cultural.
PONENT
German Ramon-Cortés. Llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, és president de la companyia de comunicació Paradigma FCM dedicada a l’assessoria i creació de comunicació comercial.
0 comentaris