L’ús de LinkedIn i d’altres xarxes professionals a les empreses culturals

LinkedIn s’ha posicionat com la xarxa mundial de professionals en línia més important, amb més de 120 milions d’usuaris.

Moltes empreses culturals ja són presents en aquesta gran xarxa, però: l’aprofiten al màxim? Com podem arribar a nous socis, aprendre de professionals d’altres països o, lògicament, aconseguir nous clients potencials?

En aquest seminari es donarà resposta a aquestes preguntes i s’establiran les bases per poder fer servir LinkedIn i altres xarxes socials professionals de manera estratègica i efectiva a escala internacional.

Adreçat a:

Qualsevol persona que treballi amb una empresa cultural o per a una empresa cultural i que vulgui aprendre a fer servir LinkedIn com a eina estratègica de treball en xarxa professional.

Metodologia:

Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb els assistents. Es farà servir el mètode del cas i aplicacions pràctiques reals.

Requisits mínims:

Tenir creat un perfil a LinkedIn i portar qualsevol dispositiu amb connexió a Internet i amb el qual es pugui treballar (ordinador, tauleta, etc.).

Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.

 

Obertura de la inscripció: dijous 05/03/2015 a les 09:30h.

HORARI i ESPAI

Dimarts 10 de març,  de 9:00 a 14:00 h.

UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08003.

 

 

Propera sessió:

Dimarts, 26 de maig de 2015 (pendent d’obertura)

 

1. Introducció a LinkedIn

– Per què LinkedIn? Fets i xifres.
– Fonaments de la llei dels 6 graus i el networking.
– Altres xarxes professionals B2B i la seva influència per països.
– Establir els objectius; Què pot fer una empresa cultural amb LinkedIn?

2. Configuració i optimització de LinkedIn

– Creació del perfil com a pedra angular d’activitat, d’acord amb els objectius.
– Configuració del perfil al 100%. Privacitat i configuració.
– Creació i optimització de la pàgina d’empresa.

3. Acció a LinkedIn

– Estratègies de creixement i aprofitament d’una xarxa eficaç a nivell internacional.
– Ús de les eines de per a les empreses; actualitzacions, segmentació, pulse.
– Ús dels grups de LinkedIn, maximitzar el benefici.
– La integració de Twitter per maximitzar la participació.
– Els usos i beneficis d’aplicacions LinkedIn con SlideShare.
– LinkedIn Ads: configuració, acció i control.
– Els comptes Premium, característiques i usos.

Ponent:

Víctor de Francisco.Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d’Internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona, UB), o l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI).

 

 

No Comments Yet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


Catàleg d'espectacles per a escolars
Subscriu-te al nostre butlletí

FACEBOOK

La Mostra d'Igualada