LinkedIn s’ha posicionat com la xarxa mundial de professionals en línia més important, amb més de 120 milions d’usuaris.
Moltes empreses culturals ja són presents en aquesta gran xarxa, però: l’aprofiten al màxim? Com podem arribar a nous socis, aprendre de professionals d’altres països o, lògicament, aconseguir nous clients potencials?
En aquest seminari es donarà resposta a aquestes preguntes i s’establiran les bases per poder fer servir LinkedIn i altres xarxes socials professionals de manera estratègica i efectiva a escala internacional.
Adreçat a:
Qualsevol persona que treballi amb una empresa cultural o per a una empresa cultural i que vulgui aprendre a fer servir LinkedIn com a eina estratègica de treball en xarxa professional.
Metodologia:
Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb els assistents. Es farà servir el mètode del cas i aplicacions pràctiques reals.
Requisits mínims:
Tenir creat un perfil a LinkedIn i portar qualsevol dispositiu amb connexió a Internet i amb el qual es pugui treballar (ordinador, tauleta, etc.).
Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.
Obertura de la inscripció: dijous 05/03/2015 a les 09:30h.
HORARI i ESPAI
Dimarts 10 de març, de 9:00 a 14:00 h.
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08003.
Propera sessió:
Dimarts, 26 de maig de 2015 (pendent d’obertura)
1. Introducció a LinkedIn
– Per què LinkedIn? Fets i xifres.
– Fonaments de la llei dels 6 graus i el networking.
– Altres xarxes professionals B2B i la seva influència per països.
– Establir els objectius; Què pot fer una empresa cultural amb LinkedIn?
2. Configuració i optimització de LinkedIn
– Creació del perfil com a pedra angular d’activitat, d’acord amb els objectius.
– Configuració del perfil al 100%. Privacitat i configuració.
– Creació i optimització de la pàgina d’empresa.
3. Acció a LinkedIn
– Estratègies de creixement i aprofitament d’una xarxa eficaç a nivell internacional.
– Ús de les eines de per a les empreses; actualitzacions, segmentació, pulse.
– Ús dels grups de LinkedIn, maximitzar el benefici.
– La integració de Twitter per maximitzar la participació.
– Els usos i beneficis d’aplicacions LinkedIn con SlideShare.
– LinkedIn Ads: configuració, acció i control.
– Els comptes Premium, característiques i usos.
Ponent:
Víctor de Francisco.Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d’Internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona, UB), o l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI).
0 comentaris