Com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per promocionar els seus esdeveniments

El sector cultural no acostuma a treballar gaire amb aquesta eina, tot i que ens ofereix una oportunitat molt valuosa per poder avançar-nos als nostres competidors.

Si voleu saber com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per fer publicitat a qualsevol país del món, heu de fer aquest taller.

Adreçat a:

Persones implicades en la publicitat o la comercialització d’una empresa cultural, independentment de la seva mida o pressupost. Els assistents tindran l’oportunitat de conèixer les tècniques que fan servir els professionals de tot el món per aconseguir els millors resultats publicitaris amb Google AdWords.

Metodologia:

  • – Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb els assistents.
  • – Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.

Properes sessions:

Dimarts, 13 d’octubre de 2015 (inscripció pendent d’obertura)

Taller pràctic amb ordinador a temps real!

Atenció: per poder assistir al taller també és imprescindible portar l’ordinador portàtil amb dispositiu WI-FI i cable  d’alimentació

Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles

HORARI i ESPAI

Dimarts 28 d’abril, de 09:00h a14:00 h.

UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08003.

Obertura de la inscripció: dimarts 21/04/2015 a les 09:30h.

PONENT

Víctor de Francisco.Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d’Internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona,UB), o l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI).

No Comments Yet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


Catàleg d'espectacles per a escolars
Subscriu-te al nostre butlletí

FACEBOOK

La Mostra d'Igualada