El proper dilluns 25 d’octubre descobreix les claus per una bona estratègia de premsa de la mà de La Tremenda.
Com podem fer arribar el nostre projecte als mitjans de comunicació? Què haig de tenir en compte per dissenyar una bona estratègia de premsa? Quines eines i materials necessito per a executar una campanya de premsa?
La Tremenda proposa una formació on parlarem de com funciona la comunicació a l’actualitat i de com podem començar a treballar estratègies de premsa des dels respectius projectes culturals.
La formació combinarà la part teòrica amb alguns exercicis pràctics.
El programa de la sessió és el següent:
- Com funciona la comunicació a l’actualitat?
- La notícia
- Els mitjans de comunicació
- El gabinet de premsa
- Habilitats comunicatives
- Posar-se davant dels mitjans. El portaveu
Data: Dilluns 25 d’octubre
Hora: de 10 a 13 h
Lloc: Local Pea Green Boat – Bonaventura Pollés 25 baixos – Barcelona
Gratuïta i oberta a tothom (Places limitades)
LA TREMENDA
La Tremenda som una cooperativa de comunicació especialitzada en l’àmbit cultural i social. Des de fa més de tres anys ajudem a visibilitzar els nostres clients. Escoltem, establim objectius, analitzem, dissenyem i executem la millor estratègia de comunicació. Som un equip consolidat i multidisciplinari, que hem agafat el millor de les experiències professionals de cadascuna de les integrants, treballant amb altres agències i gabinets de premsa, i hem abandonat les metodologies i praxi que ens semblaven ineficients per construir un projecte que recuperi els valors de l’artesania i la creativitat i faci valdre la importància de les noves tecnologies per potenciar els recursos comunicatius. Entenem la comunicació com una eina fonamental per consolidar projectes i generar comunitats al seu voltant que els coneguin, reconeguin i acompanyin. Creiem en una cultura de base, horitzontal i democràtica, d’accés igualitari, que permeti desenvolupar una visió crítica del
món, generant i exercint pensament emancipador. Ens comprometem a dur a terme els projectes incorporant-hi la perspectiva feminista, antiracista i cooperativa, volent actuar com a multiplicadora d’aquests valors en les realitats en les quals intervinguem.
Bàrbara Branco
Llicenciada en Periodisme per la Universitat Autònoma de Barcelona, amb més de deu anys d’experiència en l’àmbit de la comunicació institucional, corporativa i cultural. Després d’iniciar la seva carrera professional a la premsa escrita –Diari Avui i La Vanguardia- va formar part de l’equip de les agències de comunicació Tinkle i aPortada. També ha treballat com a responsable de l’àrea de comunicació gràfica i audiovisual d’Òmnium Cultural i al departament premsa de la Conselleria d’Exteriors de la Generalitat.
En el camp de la comunicació i gestió cultural ha treballat per a Fira Mediterrània de Manresa, Taller de Músics, Concurs Maria Canals, Palau de la Música, Teatre Victòria, Gran Teatre del Liceu, Centre d’Arts Escèniques de Terrassa, Festival TNT, L’Auditori, Mercat de Música Viva de Vic, Festival de Peralada o Circ Cric, entre d’altres.
Organitza:
0 comentaris