Notícies

Torna “l’Enllaç” la trobada anual entre gestors i artistes

L’Enllaç  proposa la professionalització de les tasques de gestió cultural en les arts escèniques

Enguany  la trobada anual entre gestors/es culturals i artistes de les arts escèniques torna en format presencial a Girona

L’Enllaç, la trobada anual que vol fomentar la relació entre gestors/es culturals i artistes de les arts escèniques, torna en format presencial.

L’edició d’enguany posarà el focus en la professionalització de les companyies i els artistes en relació a les tasques de gestió, producció, distribució i comunicació. Desgranarem què hi ha darrere de cada perfil de gestió, escoltarem experiències de diferents companyies que compten amb aquestes professionals a l’equip i obrirem taules de debat al voltant de la contractació de professionals de la gestió cultural, la creació de públics i la distribució.  

La jornada es durà a terme El 20 d’octubre a La Casa de la Cultura de Girona i està organitzada per AADPC, AGT, APCC, APdC, APGCC i TTP.

INFORMACIÓ PRÀCTICA

Data i lloc: 20 d’octubre de 10 a 15h a la Casa de Cultura de Girona (Plaça de l’Hospital, 6).
Preu: gratuït per les persones associades a les entitats organitzadores. 10€ per les que no ho són (pagament en efectiu el mateix día de la jornada).

Data límit per inscriure’s: 7 d’octubre a les 23.59h a través d’aquest formulari: https://forms.gle/sa1d7CLLVPxTmiWK7

Places limitades.

PROGRAMA DE LA JORNADA


10h – 10.30h: Acreditació i cafè de benvinguda.

10.30h – 11.30h: Xerrada i resolució de dubtes al voltant dels rols i perfils de la gestió cultural, a càrrec de Maria Thorson.

11.30h – 12.15h: Casos pràctics: Les cies Anna Confetti, Samfaina de colors i Mar Gómez explicaran quins rols de gestió cultural (comunicació, producció, distribució…) tenen contractats i els beneficis d’haver professionalitzat aquestes tasques.

12.15h – 12.30h: Pausa.

12.30h – 13.15h: 3 taules temàtiques, realitzades simultàniament:

  • Distribució: Perquè costa trobar professionals que vulguin fer distribució? dinamitzada per 2 persones de CDAEC
  • Contractació de professionals de gestió cultural. Quines són les millors fórmules en funció de les diferents tasques. Dinamitzada per Nene Coca.
  • Comunicació/creació de públics: de qui és la responsabilitat? Dinamitzada per Cèsar Compte


13.15h – 13.45: Posada en comú.

13.45h: Pica pica.

Comparteix-ho:

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

ttp

Espai MARBI, Partida Bovà, 7
25196 Lleida
Tel. (+34) 649.567.851 · ttp@ttp.cat
Gerent TTP: Abigail Ballester Ariño
Horari: de dilluns a divendres de 9 h. a 14 h.

Vols rebre les novetats de l’associació?
Segueix-nos a