Taller de Facebook i Twitter

Com gestionar aquestes xarxes socials per treure’n el millor profit 

 
En aquesta sessió farem una petita introducció de l’estratègia a les xarxes socials i, tot seguit, ens centrarem en com funcionen Facebook i Twitter, quines aplicacions ens poden ser útils i com hem de gestionar la nostra reputació, dinamitzar la comunicació i organitzar concursos i promocions. L’objectiu final és oferir a les empreses participants un conjunt de bones pràctiques i coneixements sobre les funcions bàsiques d’aquestes dues xarxes.
OBJECTIUS 
Capacitar el participant perquè pugui gestionar la imatge de la seva empresa a les xarxes socials, així com treure’n el màxim profit.
METODOLOGIA
Treballarem a partir de bones pràctiques en comunicació a les xarxes socials, de manera que els alumnes les puguin aplicar immediatament en la comunicació de les seves empreses.
Taller adreçat a professionals de les empreses i entitats del sector cultural i creatiu responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT
 
El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total.
 
Una vegada feta la preinscripció*, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller.
 
*La preinscripció no garanteix la plaça. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció.
 
L’aforament és limitat.
 
Atenció: per poder assistir al taller és imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d’alimentació.
 
Tingues en compte que abans de venir al taller cal tenir un compte de Facebook i Twitter i conèixer les nocions bàsiques del seu ús.
 
NOVETAT
 
Per tal d’assegurar l’aprofitament d’aquest itinerari, l’SDE posa a disposició dels usuaris el primer tutorial SDE online: Introducció a les xarxes socials, a càrrec de Montserrat Peñarroya. Aquest tutorial s’estructura en diverses càpsulesformatives que introdueixen els conceptes bàsics per poder assistir als tallers presencials de l’itinerari de Comunicació a les xarxes socials (I1).
 
Abans d’assistir al Taller de Faceboook i Twitter, assegura’t de visionar els següents tutorials específics:
 
 
Introducció a Facebook (clica aquí) 
Introducció a Twitter (clica aquí) 
 
Els seus continguts es donaran per assolits abans del taller presencial, de manera que tots els assistents partiran del mateix nivell de coneixement.

HORARI

17-01-2018. 09:00h-14:00 hores

ESPAI

UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango
Passeig Pujades, 1.
Barcelona 08003.
INSCRIPCIONS AQUÍ

FORMADORA
 

 Montserrat Peñarroya  @montsepenarroya 
Ha estat sòcia fundadora i directora general de l’empresa Comercio Digital, S.A. que  pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha  estat  CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades  amb Internet.  És professora de Marketing Digital i d’eBusiness en Màsters i    Postgraus de diverses  universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària  de Turisme i Hosteleria),  UPF – ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix    classes a la Universitat  Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La  Cambra de Comerç de  Barcelona ACC1Ó, ICEC – SDE i l’Agència Catalana de  Turisme, entre altres.

 

Proper taller I1
Youtube: taller de videomàrqueting (07.02.2018)

Comparteix-ho:

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Busques un espectacle per programar?

ttp

Carrer Cavallers 31-33, Taller 2-5
25002 Lleida
Tel. (+34) 649.567.851 · ttp@ttp.cat
Gerent TTP: Abigail Ballester Ariño
Horari: de dilluns a divendres de 9 h. a 14 h.

Vols rebre les novetats de l’associació?
Segueix-nos a