En aquesta sessió farem una petita introducció de l’estratègia a les xarxes socials i, tot seguit, ens centrarem en com funcionen Facebook i Twitter, quines aplicacions ens poden ser útils i com hem de gestionar la nostra reputació, dinamitzar la comunicació i organitzar concursos i promocions. L’objectiu final és oferir a les empreses participants un conjunt de bones pràctiques i coneixements sobre les funcions bàsiques d’aquestes dues xarxes.
El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total.
Una vegada feta la preinscripció*, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller.
*La preinscripció no garanteix la plaça. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció.
L’aforament és limitat.
Tingues en compte que abans de venir al taller cal tenir un compte de Facebook i Twitter i conèixer les nocions bàsiques del seu ús.
NOVETAT
Per tal d’assegurar l’aprofitament d’aquest itinerari, l’SDE posa a disposició dels usuaris el primer tutorial SDE online: Introducció a les xarxes socials, a càrrec de Montserrat Peñarroya. Aquest tutorial s’estructura en diverses càpsulesformatives que introdueixen els conceptes bàsics per poder assistir als tallers presencials de l’itinerari de Comunicació a les xarxes socials (I1).
Abans d’assistir al Taller de Faceboook i Twitter, assegura’t de visionar els següents tutorials específics:
Introducció a Facebook (clica aquí)
Introducció a Twitter (clica aquí)
Els seus continguts es donaran per assolits abans del taller presencial, de manera que tots els assistents partiran del mateix nivell de coneixement.
HORARI
17-01-2018. 09:00h-14:00 hores
ESPAI
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango
Passeig Pujades, 1.
Barcelona 08003.
INSCRIPCIONS AQUÍ
Montserrat Peñarroya @montsepenarroya Ha estat sòcia fundadora i directora general de l’empresa Comercio Digital, S.A. que pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet. És professora de Marketing Digital i d’eBusiness en Màsters i Postgraus de diverses universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària de Turisme i Hosteleria), UPF – ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix classes a la Universitat Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La Cambra de Comerç de Barcelona ACC1Ó, ICEC – SDE i l’Agència Catalana de Turisme, entre altres. |
Youtube: taller de videomàrqueting (07.02.2018)
0 comentaris