El crowdfunding no és només una eina de finançament alternatiu. També permet prendre el pols del projecte i fer una primera avaluació de l’interès que genera i, per tant, determinar quina podria ser la resposta del mercat.
Adreçat a:
Persones amb un projecte cultural i creatiu que tinguin una campanya de crowdfunding en fase de preparació.
Metodologia:
Es tracta d’un taller pràctic amb una dinàmica participativa. S’analitzaran exemples i casos d’èxit, es donaran consells concrets per a cada fase del procés de crowdfunding i s’analitzaran les claus per a una campanya exitosa. Els participants tindran l’oportunitat de presentar els seus projectes i rebre feedback per millorar la seva presentació.
Ponent:
Sina Greinert. Responsable de Networking and Transfer of Ideas de la Hamburg Kreativ Gesellschaft i coordinadora de la plataforma de crowdfunding Nordstarter. Hamburg Kreativ Gesellschaft és l’agència de suport a les indústries culturals i creatives de la ciutat d’Hamburg i la impulsora de la primera plataforma de crowdfunding de titularitat pública d’Europa: Nordstarter.
Sessió en castellà
Data i Espai
Dimecres 30 d’abril, de 9.30 a 14.00h.
Sala d’actes de l’Arts Santa Mònica. Rambla de Santa Mònica, 7. Barcelona 08002.
Aforament limitat a 12 empreses/persones amb un projecte cultural i creatiu que tinguin una campanya de crowdfunding en fase de preparació (es realitzarà una selecció de projectes entre els candidats)
09.30h – 09.45h. Registre inscrits
09.45h – 11.30h. Exposició del contingut amb exemples i casos pràctics
11.30h – 11.45h. Pausa
11.45h – 14.00h. Presentacions i feedback
0 comentaris