Objectius: Arran de la campanya “Escena 25“, destinada a aproximar les arts en viu als joves d’entre 18 i 25 anys, hem pogut obtenir informació significativa d’aquest col·lectiu: més de 25.000 joves s’han registrat a la plataforma d’Escena 25, i ens han explicat quins interessos tenen i com es mouen. Aquest coneixement, que ens permet apropar la cultura als joves, el volem incrementar amb l’aportació de diferents punts de vista: el sociològic, el de la comunicació i el màrqueting, i de l’anàlisi de dades. D’aquesta manera, podrem elaborar i compartir estratègies que serveixin per incrementar la presència en l’àmbit cultural del públic jove, el nostre públic de futur.
Sessió adreçada als professionals vinculats a les arts escèniques i a la música d’arreu de Catalunya, interessats a apropar la cultura als joves i, sobretot, als espais escènics musicals que han participat en la campanya “Escena 25”, perquè sàpiguen com utilitzar les dades obtingudes.
HORA i ESPAI
Dijous 30 de gener, de 9.45 a 14.00h.
Sala d’actes de l’Arts Santa Mònica. Rambla Santa Mònica, 7. Barcelona 08002.
09.45 – 10.00h. Incripcions
10.00 – 10.30h. “Escena 25″, una eina per a la gestió de públics joves, a càrrec de Jordi Sellas, director general de Creació i Empreses Culturals.
10.30 – 11.00h. Dieta cultural dels joves, a càrrec de Sergi Mosteiro, estadístic especialitzat en sociologia cultural.
11.00 – 12.00h. Túnel de conversió aplicat als públics, a càrrec de Ferran López, analista de dades i assessor de màrqueting en projectes culturals. Director de TekneCultura.
12.00 -12.15 h. Pausa
12.15 – 13.15h. Com iniciar el diàleg amb els públics joves, a càrrec de Cristina Salvador, directora d’aPordada Comunicació.
13.15 – 14.00h. Taula rodona oberta de valoració de la campanya.
We use cookies to ensure that we provide the best user experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you agree See cookie policy
0 comentaris