Objectiu: Capacitar l’alumne perquè entengui el funcionament del màrqueting mòbil i sigui capaç de mesurar la maduresa de la seva empresa per començar a treballar amb aquesta nova tècnica.
- COM S’ESTÀ DESENVOLUPANT EL MÀRQUETING PER A DISPOSITIUS MÒBILS: analitzarem l’estat actual de la implantació d’aquest tipus de tecnologia i la seva evolució.
- QUINS TIPUS D’APLICACIONS HI HA AL MERCAT: veurem diferents nivells d’integració amb el nostre lloc web.
- COM PODEM CONTROLAR EL MÀRQUETING MÒBIL DES DEL NOSTRE GOOGLE ANALYTICS: explicarem les noves funcionalitats de Google Analytics per controlarels usuaris que naveguen pel nostre lloc web des de dispositiusmòbils.
- COM ADAPTAR UN LLOC WEB PERQUÈ ES VEGI BÉ AL MÒBIL: veurem els diferents tipus d’adaptació i els diferents costos quepot tenir.
- COM FUNCIONA LA PUBLICITAT ALS MÒBILS: per mitjà de quines xarxes podem contractar aquest tipus de publicitati quan és convenient fer-ho.
- LA CONNEXIÓ ENTRE EL MÒBIL I EL CARRER: veurem què són, com funcionen i com podem crear codis bidimensionals(QR i Datamatrix) per facilitar informació o per connectarelements del carrer amb el nostre lloc web.
- LA REALITAT AUGMENTADA: què és, com funciona i com la podríem aplicar. Veurem tambécom estan evolucionant els dispositius mòbils.
PONENT
Montserrat Peñarroya Ha estat sòcia fundadora i directora general de l’empresa Comercio Digital, S.A. que pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet. És professora de Marketing Digital i d’eBusiness en Màsters i Postgraus de diverses universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària de Turisme i Hosteleria), UPF – ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix classes a la Universitat Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La Cambra de Comerç de Barcelona ACC1Ó, ICEC – SDE i l’Agència Catalana de Turisme, entre altres. |
Inscripcions AQUÍ
0 comentaris