Notícies

SDE: Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI de la nostra Web

Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a qualsevol persona o empresa que faci accions a Internet. Sense informació sobre com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar les estratègies i les futures accions per millorar el nostre retorn de la inversió (ROI).

En aquest seminari s’explicarà a fons com podem treure el màxim profit d’aquesta eina

Metodologia:

  • Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb els assistents.
  • Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.

Taller pràctic amb ordinador a temps real!

Atenció: per poder assistir al taller també és imprescindible portar l’ordinador portàtil amb dispositiu WI-FI i cable  d’alimentació

Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.

Adreçat a:

Persones i empreses del sector cultural i creatiu  que no coneixen Google Analytics, o aquelles que ja l’utilitzen, però volen ampliar els seus coneixements per optimitzar-ne l’ús.

HORARI i ESPAI

Dimecres 7 de maig,  de 8:45h a 14:00 h.

UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08003.

1. L’analítica web com a eina estratègica.

  • Com es planifica i configura Analytics per arribar al ROI.

2. Opcions generals.

  • El tauler de control com a eina bàsica; la punta de l’iceberg.

3. Configuració d’objectius i metes.

  • Com es defineixen objectius clars, que funcionin, fins a controlar la visualització del redireccionament (funnel).

4. Configuració de segments avançats.

  • Com se seccionen les dades de Google Analytics, es fan proves i s’obtenen resultats molt precisos.

5. Configuració de perfils i filtres.

  • Com es defineixen les especificacions per supervisar el trànsit d’un mateix domini. Des dels perfils bàsics fins als filtres personalitzats avançats.

6. Informes personalitzats: creació d’un quadre de comandament.

  • Com es defineixen i configuren informes per crear un quadre de comandament personalitzat.

7. Analytics a fons; el més usual. Ajuda i recursos addicionals.

PONENT

Víctor de Francisco. Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d’Internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona,UB), o l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI).

Comparteix-ho:

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

ttp

Espai MARBI, Partida Bovà, 7
25196 Lleida
Tel. (+34) 649.567.851 · ttp@ttp.cat
Gerent TTP: Abigail Ballester Ariño
Horari: de dilluns a divendres de 9 h. a 14 h.

Vols rebre les novetats de l’associació?
Segueix-nos a
Visió general de la privadesa

We use cookies to ensure that we provide the best user experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you agree See cookie policy