Les accions de màrqueting digital (online) ja formen part de l’estratègia d’internacionalització d’una empresa.
Aquest seminari planteja la metodologia que cal seguir per desenvolupar un pla de màrqueting digital internacional, amb les seves fases, la definició, les estratègies, l’acció i el control de resultats, així com l’estudi de molts casos reals pràctics d’empreses que han desenvolupat aquest tipus d’accions. Aquests casos surten dels resultats del programa 2BDigital d’ACCIÓ, considerat una best practice per la UE.
Requisits mínims
Cal portar qualsevol dispositiu amb connexió a Internet i amb el qual es pugui treballar (ordinador, tauleta, etc.).
Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles
HORA i ESPAI
Dimarts 11 de febrer, de 9:00 h a 14:00 h.
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08003.
PONENT
Víctor de Francisco. Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d’Internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona, UB), o l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI). Actualment és el director del màster en màrqueting digital internacional (MDI) de la Universitat Pompeu Fabra-Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI)
0 comentaris