Les bases per a la creació d’un lloc web i la creació de pàgines d’aterratge per a les campanyes publicitàries
OBJECTIU
En aquesta sessió veurem com hauria de ser un lloc web tant en l’àmbit tècnic com en el del màrqueting. Aprofundirem en la part de creació dels continguts (com fer un «qui som» que connecti amb la gent i la porti cap a nosaltres, com transmetre confiança, com maximitzar la conversió de visites en client, etc.). També veurem com podem crear pàgines d’aterratge per convertir el màxim de les visites que hem portat al lloc web des de les campanyes publicitàries (i que, per tant, hem pagat).
METODOLOGIA
Donarem a conèixer a les empreses culturals les característiques i necessitats que han de tenir en compte a l’hora de crear o actualitzar el seu lloc Web. Veurem solucions als principals problemes que els emprenedors i les empreses es troben en iniciar un projecte Web.
CONTINGUT
1. L’evolució d’internet.
2. Com ha de ser el lloc Web d’una empresa cultural.
3. Què necessitem per a crear un lloc web.
4. Factors claus d’èxit.
5. Com portar trànsit a un lloc web.
FORMADORA
Montserrat Peñarroya @montsepenarroya Ha estat sòcia fundadora i directora general de l’empresa Comercio Digital, S.A. que pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet. És professora de Marketing Digital i d’eBusiness en Màsters i Postgraus de diverses universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària de Turisme i Hosteleria), UPF – ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix classes a la Universitat Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La Cambra de Comerç de Barcelona ACC1Ó, ICEC – SDE i l’Agència Catalana de Turisme, entre altres. |
0 comentaris