Fomentar la reflexió estratègica i la necessitat d’internacionalització de les petites empreses del sector cultural en un entorn cada vegada més global i canviant, en què les petites empreses també tenen la seva oportunitat.
OBJECTIUS
Donar a conèixer als participants els punts clau quan una empresa s’internacionalitza: la selecció dels mercats, la selecció de la línia de producte o servei, la forma d’entrada en el mercat, etc.
20 places disponibles per rigorós ordre d’inscripció. Una sola persona per empresa o entitat
HORARI I ESPAI
Dimecres 6 de juny, de les 10:00h a les 14:00h
Sala d’actes del Museu Dr. Melcior Colet. C. Buenos Aires, 56-58. Barcelona 08036.
PONENT
Jordi Mundet. Soci-fundador de COFORMA. Consultor i formador especialitzat en l’àrea de màrqueting i estratègia internacional de comercialització.
Professor de l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI-UPF) al Màster Executive of International Business (MIB) i professor de l’Institut Superior de Màrqueting-ESIC al Màster de Màrqueting i a l’MBA Executive.
Per inscriure-t’hi clica aquí
PROGRAMA
- La globalització dels mercats i les implicacions per a les pimes del sector cultural
- Elements claus a l’hora d’internacionalitzar una pime
- La selecció dels mercats internacionals: criteris per saber cap a on hem d’anar.
- La línia de producte o servei a internacionalitzar
- L’estratègia d’entrada en el mercat: establiment d’una política comercial adequada
- Conclusions
0 comentaris