Aprèn les tècniques que fan servir els professionals del SEO per aparèixer en qualsevol cercador i en qualsevol país del món
En aquest seminari s’establiran les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic SEO en els cercadors des del punt de vista d’una empresa cultural que vol dur a terme accions locals o internacionals.
Descobrirem els cercadors més importants per països i les tècniques que hem de fer servir per planificar, configurar i fer el seguiment d’una estratègia de posicionament.
En acabar aquest seminari disposareu dels coneixements per aparèixer als cercadors més importants quan un client potencial busqui el vostre producte, en qualsevol idioma i en qualsevol país del món.
Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
REQUISITS
És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d’alimentació.
Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
Places limitades segons ordre d’inscripció. Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.
CONTINGUTS
1. Introducció als cinc cercadors més importants del món: Google, Baidú, Yandex, Yahoo i Bing.
2. L’estratègia per països: la tendència local del SEO global i la importància d’una selecció i organització bona de noms de dominis i idiomes.
3. Com fer una selecció bona i eficient de paraules clau per idiomes i països. Tècniques per descobrir les més rellevants per al nostre negoci.
4. Passos necessaris per arribar a posicionar-se; les aranyes (spiders) i la indexació. Punts bàsics conceptuals i tecnològics, així com les eines d’indexació bàsiques que ajuden en aquesta tasca.
5. La importància de la rellevància dels continguts: la densitat i la prominència. Com redactar continguts pensant en el SEO.
6. L’autoritat i els rànquings: entendre el funcionament dels algoritmes dels cercadors i què els diferencia.
7. Les últimes tendències del SEO amb els fragments enriquits.
8. Com mantenir el SEO local o internacional al llarg del temps. Planificació i metodologia.
9. Analítica web per controlar el posicionament. Creació d’un tauler de control SEO d’aplicació immediata.
FORMADOR
![]() |
Víctor de Francisco @victordf Llicenciat en Ciències Empresarials i especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacionals relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, entre els quals hi ha cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) o l’Escola Superior de Comerç Internacional de la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF). Actualment és el director del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de l’ESCI-UPF i del màster en Internet Management de la UB. És el director de Reexporta, una empresa de consultoria estratègica a internet. |
HORARI
27-04-2017. 09:00h-14:00 hores
ESPAI
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango
Passeig Pujades, 1.
Barcelona 08003.
MÉS INFORMACIÓ I INSCRIPCIONS AQUÍ
0 comentaris