Aprèn les tècniques que fan servir els professionals del SEO per aparèixer en qualsevol cercador i en qualsevol país del món
METODOLOGIA
Exposició del contingut amb exemples i casos pràctics i interacció amb les persones assistents.
Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
IMPORTANT! Aquest taller té una durada de 10 hores i està dividit en dues parts de 5 hores cada una.
Primera part (13/02/19):
En aquest taller s’establiran les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament orgànic SEO en els cercadors des del punt de vista d’una empresa cultural que vol dur a terme accions locals o internacionals.
Descobrirem els cercadors més importants per països i les tècniques que hem de fer servir per planificar, configurar i fer el seguiment d’una estratègia de posicionament.
En acabar aquest taller disposareu de l’estratègia SEO per al vostre negoci, per poder desenvolupar correctament la tècnica a la part 2.
CONTINGUTS
1. Introducció als cinc cercadors més importants del món: Google, Baidú, Yandex, Yahoo i Bing. L’estratègia per països: la tendència local del SEO global i la importància d’una selecció i organització bona de noms de dominis i idiomes.
2. Anàlisi competitiu (benchmark) de l’entorn a Internet en funció de la zona, regió o país destí. Metodologia de recerques avançades.
3. Com fer una selecció bona i eficient de paraules clau per idiomes i països. Tècniques per descobrir les més rellevants per al nostre negoci, metodologia i eines de descobriment de paraules clau.
4. Conclusions i establiment d’objectius smart de l’estratègia SEO.
5. Com mantenir el SEO local o internacional al llarg del temps. Planificació i metodologia.
Segona part (20/02/19):
A partir de l’estratègia definida a la part 1, aplicarem les tècniques del SEO per dur a terme accions locals o internacionals. Descobrirem els passos necessaris per arribar a posicionar-se en quant a tecnologia, continguts i rànquings, així com mantenir l’estratègia del SEO en el temps.
En acabar aquestes dues parts disposareu dels coneixements per aparèixer als cercadors més importants quan un client potencial busqui el vostre producte, en qualsevol idioma i en qualsevol país del món.
CONTINGUTS
6. Passos necessaris per arribar a posicionar-se; les aranyes (spiders) i la indexació. Punts bàsics conceptuals i tecnològics, així com les eines d’indexació bàsiques que ajuden en aquesta tasca.
7. La importància de la rellevància dels continguts: la densitat i la prominència. Com redactar continguts pensant en el SEO. Aplicació de l’estratègia de paraules clau per idiomes i països.
8.L’autoritat i els rànquings: entendre el funcionament dels algoritmes dels cercadors i què els diferencia.
9.Les tècniques del SEO amb els fragments enriquits.
10. Analítica web per controlar el posicionament. Creació d’un tauler de control SEO d’aplicació immediata.
PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT
El taller té una durada de 10 hores i està dividit en dues parts de 5 hores cada una. El preu és de 25 € en total. Una vegada feta la preinscripció, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció. No es retornarà l’import en cap cas.
Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.
REQUISITS
És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d’alimentació.
Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
HORARI
13-02-2019, 20-02-2019. 09:00h-14:00 hores
ESPAI
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango
Passeig de Pujades, 1, .
Barcelona 08003.
INSCRIPCIONS AQUÍ
FORMADOR
Víctor de Francisco @victordf Llicenciat en Ciències Empresarials i especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacionals relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, entre els quals hi ha cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) o l’Escola Superior de Comerç Internacional de la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF). Actualment és el director del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de l’ESCI-UPF i del màster en Internet Management de la UB. És el director de Reexporta, una empresa de consultoria estratègica a internet. |
0 comentaris