La TTP – Associació Professional de Teatre per a Tots els Públics, EscenaFamiliar.cat i ADETCA obren un procés de selecció per incorporar temporalment una persona responsable de màrqueting i comunicació per al desenvolupament d’una acció concreta dins el Pla d’Impuls del Teatre (PIT).
El projecte té com a objectiu principal el rellançament i ampliació de la pàgina web EscenaFamiliar.cat, incorporant-hi la programació familiar de les sales d’ADETCA i altres espais del territori, així com la definició i execució d’un pla de promoció i fidelització de públics familiars.
Tasques principals
- -Disseny i execució del rellançament web: millora de l’estructura, ampliació de continguts i optimització SEO.
- -Identificació de públics i definició d’objectius comunicatius i comercials.
- -Creació i execució de campanyes de posicionament i promoció digital (Google Ads,xarxes socials).
- -Redacció de continguts i generació de material gràfic (flyers, audiovisuals, newsleXers, revistes).
- -Disseny de materials promocionals offline i online.
- -Anàlisi de resultats i propostes de millora (Google AnalyAcs, mètriques socials).
- –Dinamització i interacció amb les xarxes socials d’EscenaFamiliar i les companyies i sales col·laboradores.
- -Recerca de continguts rellevants i de tendències per al sector i el projecte.
- -Accions de fidelització i captació de nous públics.
- -Coordinació amb l’equip gestor de la mesura i altres agents implicats.
- -Disseny, execució i seguiment de les accions de fidelització i creació de públics a través del Club dels Culs Inquiets, assistència a fires i Festivals de referència, etc.
- Perfil professional
- Busquem una persona organitzada, creativa i resolutiva, amb capacitat per treballar de manera autònoma i coordinada amb equips mulAdisciplinars. Amb pensament estratègic, visió digital i coneixement de noves tendències en comunicació cultural.
- Requisits
- -Experiència en comunicació digital, xarxes socials i community management.
- -Coneixements en redacció SEO, campanyes paid, gesAó de newsleXers i GoogleAnalyAcs.
- -Experiència en CMS (WordPress) i publicació de conAnguts web.
- -Domini del català i castellà (escrit i parlat).
- -Titulació en màrqueting, comunicació, publicitat o similar.
- -Coneixements en WordPress, SEO, SEM, Photoshop, Canva, Mailchimp o eines similars.
- -Disponibilitat per viatjar i assistir a fires, festivals i esdeveniments professionals.
- Es valorarà
Coneixement del sector de les arts escèniques familiars i dels mitjans de comunicació.
Condicions del lloc
- Contracte temporal vinculat a l’execució i finançament del projecte dins del Pla d’Impuls del Teatre.
- Jornada completa
- Treball presencial a Lleida (mínim 2 dies al mes).
- Incorporació immediata.
- Sou brut mensual: 2000 euros bruts.
- Presentació de candidatures
- Comparteix-ho amb qui creguis que pot estar interessat.

Un projecte de:

Amb el suport de:

Amb la col·laboració de:

0 comentaris