Notícies

Oferta de feina: Responsable de Màrqueting i Comunicació (projecte temporal)

La TTP – Associació Professional de Teatre per a Tots els Públics, EscenaFamiliar.cat i ADETCA obren un procés de selecció per incorporar temporalment una persona responsable de màrqueting i comunicació per al desenvolupament d’una acció concreta dins el Pla d’Impuls del Teatre (PIT).

El projecte té com a objectiu principal el rellançament i ampliació de la pàgina web EscenaFamiliar.cat, incorporant-hi la programació familiar de les sales d’ADETCA i altres espais del territori, així com la definició i execució d’un pla de promoció i fidelització de públics familiars.

Tasques principals

  • -Disseny i execució del rellançament web: millora de l’estructura, ampliació de continguts i optimització SEO.
  • -Identificació de públics i definició d’objectius comunicatius i comercials.
  • -Creació i execució de campanyes de posicionament i promoció digital (Google Ads,xarxes socials).
  • -Redacció de continguts i generació de material gràfic (flyers, audiovisuals, newsleXers, revistes).
  • -Disseny de materials promocionals offline i online.
  • -Anàlisi de resultats i propostes de millora (Google AnalyAcs, mètriques socials).
  • –Dinamització i interacció amb les xarxes socials d’EscenaFamiliar i les companyies i sales col·laboradores.
  • -Recerca de continguts rellevants i de tendències per al sector i el projecte.
  • -Accions de fidelització i captació de nous públics.
  • -Coordinació amb l’equip gestor de la mesura i altres agents implicats.
  • -Disseny, execució i seguiment de les accions de fidelització i creació de públics a través del Club dels Culs Inquiets, assistència a fires i Festivals de referència, etc.

  • Perfil professional
  • Busquem una persona organitzada, creativa i resolutiva, amb capacitat per treballar de manera autònoma i coordinada amb equips mulAdisciplinars. Amb pensament estratègic, visió digital i coneixement de noves tendències en comunicació cultural.

  • Requisits
  • -Experiència en comunicació digital, xarxes socials i community management.
  • -Coneixements en redacció SEO, campanyes paid, gesAó de newsleXers i GoogleAnalyAcs.
  • -Experiència en CMS (WordPress) i publicació de conAnguts web.
  • -Domini del català i castellà (escrit i parlat).
  • -Titulació en màrqueting, comunicació, publicitat o similar.
  • -Coneixements en WordPress, SEO, SEM, Photoshop, Canva, Mailchimp o eines similars.
  • -Disponibilitat per viatjar i assistir a fires, festivals i esdeveniments professionals. 

  • Es valorarà

Coneixement del sector de les arts escèniques familiars i dels mitjans de comunicació. 

Condicions del lloc

  • Contracte temporal vinculat a l’execució i finançament del projecte dins del Pla d’Impuls del Teatre.
  • Jornada completa
  • Treball presencial a Lleida (mínim 2 dies al mes).
  • Incorporació immediata.
  • Sou brut mensual: 2000 euros bruts.

  • Presentació de candidatures

  • Comparteix-ho amb qui creguis que pot estar interessat.

Un projecte de:

Amb el suport de:

Amb la col·laboració de:

Comparteix-ho:

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

ttp

Espai MARBI, Partida Bovà, 7
25196 Lleida
Tel. (+34) 649.567.851 · ttp@ttp.cat
Gerent TTP: Abigail Ballester Ariño
Horari: de dilluns a divendres de 9 h. a 14 h.

Vols rebre les novetats de l’associació?
Segueix-nos a
Visió general de la privadesa

We use cookies to ensure that we provide the best user experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you agree See cookie policy