La TTP- Associació Professional de Teatre per a Tots els Públics i EscenaFamiliar.cat obra un procés selectiu per cobrir una plaça vacant de responsable de màrqueting i comunicació.
Tasques
-Identificar audiències i establir objectius
-Crear i executar campanyes de posicionament (Google Ads i xarxes socials). Posicionar l’empresa i els seus serveis/productes a partir de les xarxes socials.
-Desenvolupar plans de màrqueting amb objectius específics a diferents canals i segments
-Analitzar dades de campanyes i aplicar solucions als desviaments
-Preparació de material gràfic: flyers, contingut audiovisual, revistes…
-Dissenyar i elaborar elements promocionals offline i online.
-Pla de màrqueting de l’empresa.
-Desenvolupar i activar accions de fidelització
-Manteniment web (imatges, organigrama actualitzat, etc.
-Interacció amb els comptes de les xxss socials de les companyies sòcies, entitats col·laboradores i fires i festivals amb els quals tenim conveni i són del nostre target de públic
-Cerca a xarxes de continguts rellevants per a l’entitat i projectes.
Perfil del candidat/a
Persona orientada a objectius, habituada a treballar en diversos projectes simultàniament, coordinant-se amb professionals multidisciplinaris i capacitat de prioritzar les tasques a fer. Organitzada, creativa, resolutiva i amb capacitat de treball autònom. Alts coneixements en comunicació digital i alta capacitat per generar continguts, amb visió analítica i estratègica per fer arribar els missatges al públic objectiu i curiositat per conèixer noves tendències en comunicació i d’innovació.
Experiència laboral
Es requereix experiència en la gestió de comunitats digitals com a community manager a xarxes socials (Instagram, Twitter, Facebook, Youtube…), redacció SEO, campanyes paid i de captació, i enviament de newsletters, així com, google analytics.
Experiència participant en el disseny i creació de pàgines web, gestionant CMS com WordPress, i publicant continguts per a webs i intranets.
Requisits
-Habilitats tècniques: bona ortografia i redacció tant en català com en castellà i experiència en comunicació online.
-Grau o titulació en màrqueting, publicitat, community mànager
-Coneixements de WordPress, SEO, SEM, Photoshop, Canva, Disseny i edició de Newsletter
-Es valorarà coneixement del sector de les arts escèniques i de les rutines dels mitjans de comunicació
-Disponibilitat per viatjar i assistir a fires, festivals i altres esdeveniments
-Assistència a reunions i fires i festivals d’especial interès per a l’entitat i projecte
-Flexibilitat per assumir altres tasques que es requereixen per a complementar l’equip
S’ofereix
-Incorporació immediata
-Mitja jornada (20h/setmana) al matí, majoritàriament presencials a l’oficina de Lleida (mínim 3 dies a la setmana)
-Sou brut segons conveni 940 euros
0 comentaris