Notícies

Nova sessió formativa: Com fem un dossier i nota de premsa per difondre el nostre espectacle?

Necessitem presentar la nostra feina a programadors, mitjans de comunicació, col·laboradors,…, per això hem de saber elaborar un bon dossier (destinat a cada públic), i fer-lo arribar de forma adequada. Les associacions professionals d’arts escèniques -AADPC, APCC, APdC, i TTP- organitzem conjuntament una nova sessió de formació on parlarem dels diferents tipus de dossier, i aprendrem a fer una campanya de comunicació destinada als mitjans de comunicació. Serà el proper dimecres 11 de gener, de 10 a 13h a La Caldera (c/Eugeni d’Ors, 12. BCN), i està adreçada a artistes d’arts escèniques.
 
Programa

  • El dossier artístic del projecte/espectacle.
    • Què ha de tenir (contingut, extensió, format) i eines per a fer-lo arribar a programadors, col·laboradors,…
    • Exemples de dossiers artístics i revisió de dossiers de participants al curs.
  • Com fer una campanya de comunicació a premsa.
    • La nota de premsa, el dossier de premsa, com i quan fer-la arribar, diferents tipus de mitjans i funcionament d’aquests,…
  • Exemples de notes i dossiers de premsa, i revisió de dossiers de participants.

 
PONENTS
Xènia Guirao
Llicenciada en periodisme (UAB) i postgrau en Periodisme digital UOC- El Periódico. Ha treballat al Canal Cultura de l’Ajuntament de Barcelona i s’ha dedicat a la comunicació editorial durant tres anys (Edhasa i Grupo Planeta). Ha col·laborat en diverses publicacions on-line, i revistes com Susy Q, també en projectes com “Explica  dansa” de BdDansa, en l’elaboració de dossiers pedagògics. Des de 2008 és la responsable de comunicació de l’Associació de Professionals de Dansa de Catalunya i editora de www.dansacat.org.
Abigail Ballester
Llicenciada en Administració i Direcció d’Empreses i Mastèr en Gestió Cultural per l’UdL. Ha treballat en el Teatre Principal de Lleida on entre d’altres desenvolupava tasques de comunicació, tant dirigides als mitjans com al públic general. Des del 2008 treballa com a gestora de la TTP, assumint també l’àrea de difusió i comunicació ant a través de la web com de les xarxes socials.
IMPORTANT
Per tal de poder treballar a nivell pràctic la sessió, us demanem ens envieu els vostres dossiers artístics i/o notes o dossiers de premsa que hagueu fet a: pindolaesceniques@gmail.com. Els materials que ens envieu poden utilitzar-se durant la sessió.
DATA I LLOC
Dimecres 11 de gener de 2017 de 10 a 13 h.
La Caldera (Carrer d’Eugeni d’Ors, 12, 08028 Barcelona)
Veure al mapa
INSCRIPCIÓ
Formulari d’inscripció  – Aforament limitat
Enviar els dossiers a pindolaesceniques@gmail.com
Preu socis: gratuït
Preu normal: 5€.
Organitza:
Logos associacions
 
 
 
Amb la col·laboració del:
Departament de Cultura

Comparteix-ho:

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

ttp

Espai MARBI, Partida Bovà, 7
25196 Lleida
Tel. (+34) 649.567.851 · ttp@ttp.cat
Gerent TTP: Abigail Ballester Ariño
Horari: de dilluns a divendres de 9 h. a 14 h.

Vols rebre les novetats de l’associació?
Segueix-nos a