Des del Centre de Titelles de Lleida, us fem arribar la convocatòria de la 27a edició de la Fira de Teatre de Titelles de Lleida, que tindrà lloc els dies 29 i 30 d’abril i 1 de maig de 2016. L’objectiu principal de la Fira és el de crear un marc idoni per a la […]
Llegir mésNotícies
Com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per promocionar els seus esdeveniments
El sector cultural no acostuma a treballar gaire amb aquesta eina, tot i que ens ofereix una oportunitat molt valuosa per poder avançar-nos als nostres competidors. Si voleu saber com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per fer publicitat a qualsevol país del món, heu de fer aquest taller. Adreçat a: Persones implicades en […]
Llegir mésDoble sessió: quina és la millor forma jurídica en el meu cas? / Actuaré a l'estranger: quines obligacions fiscals tinc?
L’OBJECTIU D’AQUESTA DOBLE SESSIÓ és analitzar les diferents formes d’organització empresarial que cal adoptar segons el perfil dels diferents professionals, tenint en compte els avantatges i els desavantatges que pot comportar l’adopció d’aquestes figures i la seva idoneïtat en relació amb l’expectativa de generació d’ingressos anuals d’un professional. Així mateix, es tractaran les pràctiques habituals en […]
Llegir mésEl videomàrqueting. Taller pràctic de Youtube
Taller pràctic en què es donaran les bases perquè els participants puguin aprofitar al màxim el potencial de YouTube com a eina de màrqueting per a la promoció de l’empresa, i també del producte o el projecte cultural. HORARI i ESPAI Dijous, 8 d’octubre, de 09:00h a 14:00 hores UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08003. Veure mapa […]
Llegir mésLes claus de la comunicació cultural. Vols ser notícia i gestionar amb èxit la teva imatge?
Tradicionalment els mitjans de comunicació han estat cabdals per a la difusió i coneixement de qualsevol expressió artística. Les relacions entre els professionals de la comunicació i de l’àmbit cultural han estat molt estretes. Actualment les coses estan canviant i les redaccions -tant de diaris com de mitjans audiovisuals – s’han vist immerses en grans […]
Llegir mésSubvencions per respondre a les despeses financeres derivades de l'obtenció de préstecs per a actiu fix i circulant en les condicions establertes mitjançant conveni entre l'Institut Català de Finances i l'Institut Català de les Empreses Culturals (Convocatòria)
Organisme atorgant GENERALITAT DE CATALUNYA – DEPARTAMENT DE CULTURA Institut Català de les Empreses Culturals Objecte La concessió de subvencions per respondre a les despeses financeres meritades de l’1 de gener al 31 de desembre de 2014 derivades de l’obtenció de préstecs per a actiu fix i circulant en les condicions establertes mitjançant el Conveni […]
Llegir mésPosicionament internacional als cercadors
En aquest seminari s’establiran les bases per a la creació d’una estratègia de posicionament als cercadors des de dos punts de vista: d’una banda la publicitat de pagament per clic (SEM) i, de l’altra, el posicionament natural i orgànic (SEO). Totes aquestes estratègies parteixen des del punt de vista d’una empresa internacional que vol promocionar-se […]
Llegir mésHabilitats de comunicació: com presentar amb èxit
Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte. Objectius Aprendre a dissenyar i a fer presentacions que impactin i arribin a la gent. S’adreça als professionals […]
Llegir més