Notícies

NO BUSQUIS MARQUES, CREA'N UNA!

L’OBJECTIU DE les jornades és proporcionar les eines bàsiques necessàries de màrqueting, comunicació i economia per desenvolupar models de negoci sostenibles i rendibles reduint les opcions de risc, i generar indústria cultural potent i competent internacionalment.
SESSIÓ ADREÇADA especialment a gestors/ores de festivals culturals o que tinguin el projecte de realitzar-ne un, així com a empreses del sector cultural i creatiu en general amb experiència en gestió cultural.
Format: taller pràctic de dos dies de durada. Inscriu-te al botó de sota o clicant aquí

DATES I HORARI

20.05.2015, 21.05.2015.     09:30h-14:00 hores 
ESPAI
Sala d’Actes de l’Arts Santa Mònica
Rambla de Santa Mònica, 7. Barcelona 08002. Veure mapa
Dimecres 20/05/2015
9.30 – 14 h
Registre d’inscripcions a les 9.20 h
PROGRAMA 
Dimecres 20/05/2015
9.30 – 11.30 h Breu introducció al màrqueting
Màrqueting el 2015: de Woodstock i Canes al Tomorrowland, el Sensation i l’Arenal
Màrqueting 3.0: el valor del teu producte i com pots fer que el món el conegui
11.30 – 13 h Per què comuniques?

  • Objectius de la comunicació: finançament:
  • Comuniques bé? Mesurar la comunicació
  • El cas de la comunicació i els patrocinadors: preu per impacte i canvis de brífing
  • Amb qui parles?

13 – 14 h. Fòrum obert sobre la relació entre màrqueting i comunicació

  •        Pressions dels patrocinadors
  •        De l’storytelling a la trucada promocional
  •        Overpromise a col·laboradors
  •        Casos d’èxit i catàstrofes diverses

Dijous 21/05/2015
10 – 13 h. El cas pràctic: In-Edit

  • L’estratègia empresarial d’In-Edit com a reflex de la campanya de màrqueting o a l’inrevés
  • La comunicació a In-Edit, molt més enllà de vendre entrades

Tertúlia i copa networking
Ponents:

Marc Tapias és soci i director d’En Silencio, una agència de comunicació especialitzada en cultura, espectacle i societat. En els més de deu anys d’experiència al capdavant d’En Silencio ha estat cap de premsa d’esdeveniments com In-Edit – del qual és soci i cap de comunicació -, Cruïlla Barcelona, BAM, Festival del Mil·lenni, Mercat de Música Viva de Vic, Festival Jardins de Cap Roig, SOS 4.8 o Mont-real, ciutat convidada a la Mercè, així com de Ticketea, per a accions especials de Baleària, Levi’s o Euroleague, i de concerts d’artistes com Julio Iglesias, Janet Jackson, The Beach Boys, Spandau Ballet, Kiss o Metallica, entre centenars d’altres.
 
Uri Altell, emprenedor, innovador i creatiu, és fundador del festival In-Edit i president i fundador de la primera agència de coolhunting d’Espanya, Strike Group, entre altres projectes.

 

Comparteix-ho:

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

ttp

Espai MARBI, Partida Bovà, 7
25196 Lleida
Tel. (+34) 649.567.851 · ttp@ttp.cat
Gerent TTP: Abigail Ballester Ariño
Horari: de dilluns a divendres de 9 h. a 14 h.

Vols rebre les novetats de l’associació?
Segueix-nos a
Visió general de la privadesa

We use cookies to ensure that we provide the best user experience on our website. If you continue to use this site we will assume that you agree See cookie policy