Objectius:
Aconseguir que l’alumne conegui de primera mà com es fa màrqueting a través dels dispositius mòbils i com pot adaptar tant les accions que duu a terme com el seu propi lloc web a aquesta nova forma de comunicació.
Taller adreçat a:
Responsables de màrqueting d’empreses culturals i també a la gerència que vulgui conèixer les noves tendències en comunicació i les possibilitats del màrqueting per a dispositius mòbils per a la seva empresa.
Atenció: per poder assistir al taller també és imprescindible portar l’ordinador portàtil amb dispositiu WI-FI i cable d’alimentació.
Aforament limitat. 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles per ordre d’inscripció.
HORARI i ESPAI
Dijous 28 de maig, de 9:00h a 14:00 h.
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08036.
Properes sessions:
Dijous, 16 de juliol de 2015
Dijous, 10 de desembre de 2015
- Com s’està desenvolupant el màrqueting per a dispositius mòbils: analitzarem l’estat actual de la implantació d’aquest tipus de tecnologia i la seva evolució.
- Quins tipus d’aplicacions hi ha al mercat: veurem diferents nivells d’integració amb el nostre lloc web.
- Com podem controlar el màrqueting mòbil des del nostre Google Analytics: explicarem les noves funcionalitats de Google Analytics que permeten controlar els usuaris que naveguen pel nostre lloc web des de dispositius mòbils.
- Com cal adaptar un lloc web perquè es vegi bé a través del mòbil: recollirem els diversos tipus d’adaptació i els diferents costos que poden tenir.
- Com funciona la publicitat als mòbils: comentarem les xarxes a través de les quals podem contractar aquest tipus de publicitat i quan és convenient fer-ho.
- La connexió entre el mòbil i el carrer: coneixerem què són, com funcionen i com podem crear codis bidimensionals per facilitar la informació o per connectar elements del carrer amb el nostre lloc web.
- La realitat augmentada:què és, com funciona i com la podríem aplicar. Veurem també com estan evolucionant els dispositius mòbils.
- La tecnologia de comunicació de camp proper (NFC):sabrem per a què serveix.
PONENT
|
Montserrat Peñarroya Ha estat sòcia fundadora i directora general de l’empresa Comercio Digital, S.A. que pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet. És professora de Marketing Digital i d’eBusiness en Màsters i Postgraus de diverses universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària de Turisme i Hosteleria), UPF – ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix classes a la Universitat Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La Cambra de Comerç de Barcelona ACC1Ó, ICEC – SDE i l’Agència Catalana de Turisme, entre altres. |
0 comentaris