El màrqueting per correu electrònic és una eina que fa anys que s’utilitza a Internet i que té una gran capacitat per generar visites a un lloc web. Però aquesta eina és especialment interessant a l’hora de donar arguments als nostres contactes perquè finalment decideixin convertir-se en clients. Així mateix, també és una molt bona eina per aconseguir la fidelitat dels clients existents (fer que repeteixin la compra, que provin nous productes, aconseguir que ens recomanin a tercers).
Objectiu
Capacitar l’alumnat perquè sigui capaç de crear i gestionar amb èxit un butlletí amb informació periòdica de la seva empresa o bé una publitramesa (mailing) puntual. Així mateix, se’l capacitarà per conèixer com mesurar-ne els resultats.
HORARI i ESPAI
Dimarts 22 de setembre, de 9:00h a 14:00 h.
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08003.
Taller pràctic amb ordinador a temps real!
Atenció: per poder assistir al taller també és imprescindible portar l’ordinador portàtil amb dispositiu Wi-Fi i cable d’alimentació.
Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.
- Com es poden obtenir adreces de correu electrònic de gent que no ha visitat mai el nostre lloc web.
- Com es poden obtenir adreces de correu electrònic de la gent que visita en nostre lloc web.
- Què és el correu brossa.
- Com es poden passar els filtres antispam.
- Com funciona la llei de protecció de dades en relació amb el màrqueting per correu electrònic.
- Com podem elaborar un butlletí d’èxit.
- Quines eines tenim per enviar el butlletí.
- Quan és el millor moment per enviar un correu electrònic.
- De quines ràtios d’obertura i reactivitat hauríem de gaudir.
- Com es pot controlar el retorn de la inversió.
PONENT
Montserrat Peñarroya Ha estat sòcia fundadora i directora general de l’empresa Comercio Digital, S.A. que pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet. És professora de Marketing Digital i d’eBusiness en Màsters i Postgraus de diverses universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària de Turisme i Hosteleria), UPF – ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix classes a la Universitat Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La Cambra de Comerç de Barcelona ACC1Ó, ICEC – SDE i l’Agència Catalana de Turisme, entre altres. |
0 comentaris