L’Ajuntament de Barcelona obre, del 7 al 27 de gener, la Convocatòria general de subvencions per a l’any 2021, per a la concessió de subvencions per projectes, activitats i serveis de districte i de ciutat.
Àmbits temàtics
Els projectes susceptibles d’optar a les subvencions en el terreny cultural es distribueixen en una vintena de programes, dins dels àmbits A. CULTURA i C. EDUCACIÓ I CULTURA.
Els projectes presentats s’hauran d’iniciar i finalitzar dins l’any objecte de la convocatòria, és a dir, entre l’1 de gener i el 31 de desembre de 2021, i han de complir els requisits establerts en la convocatòria.
Termini i presentació de sol·licituds
El tràmit de sol·licitud es podrà dur a terme entre el dijous, 7 de gener, i el dimecres, 27 de gener de 2021, ambdós dies inclosos.
El text de la convocatòria el podeu descarregar a través d’aquest enllaç.
Podeu accedir a tota la informació i la documentació vinculada a la convocatòria al següent enllaç:
https://ajuntament.barcelona.cat/ca/informacio-administrativa/subvencions
El tràmit telemàtic estarà operatiu a partir del dia 7 de gener.
Sessions informatives virtuals
Com cada any, l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB) oferirà tres sessions informatives.S’informarà de les principals novetats de la convocatòria 2021 i es donaran indicacions relatives a com completar els formularis, a la documentació necessària i altres detalls.
No es tractaran específicament temes d’obtenció del certificat digital o de tramitació telemàtica, si bé es donarà una orientació genèrica i es pot resoldre puntualment algun dubte.
Per assistir a aquestes sessions virtuals cal efectuar la inscripció prèvia en aquest enllaç.
Les sessions programades se celebraran els dies següents:
– Dijous, 7 de gener, a les 12 h (límit d’inscripció: 4 de gener a les 23:59 h)
– Dilluns, 11 de gener, a les 18:30 h (límit d’inscripció: 7 de gener a les 23:59 h)
– Dilluns, 18 de gener, a les 18:30 h (límit d’inscripció: 14 de gener a les 23:59 h)
Un cop feta la inscripció, es rebrà un correu de confirmació i, el dia abans de la sessió, l’enllaç per accedir a la sessió informativa virtual.
Només es podrà inscriure una persona per entitat i l’acceptació de la inscripció es farà per ordre de recepció i fins a completar l’aforament.
Més informació
Per a més informació podeu descarregar el text de la convocatòria a través d’aquest enllaç o bé contactar al correu electrònic infoicub@bcn.cat.
Últimes notícies d’Ajuts i Subvencions
0 comentaris