Notícies

L’Ajuntament de Barcelona obre la Convocatòria General de Subvencions 2021

L’Ajuntament de Barcelona obre, del 7 al 27 de gener, la Convocatòria general de subvencions per a l’any 2021, per a la concessió de subvencions per projectes, activitats i serveis de districte i de ciutat. 

Àmbits temàtics 

Els projectes susceptibles d’optar a les subvencions en el terreny cultural es distribueixen en una vintena de programes, dins dels àmbits A. CULTURA i C. EDUCACIÓ I CULTURA. 

Els projectes presentats s’hauran d’iniciar i finalitzar dins l’any objecte de la convocatòria, és a dir, entre l’1 de gener i el 31 de desembre de 2021, i han de complir els requisits establerts en la convocatòria. 

Termini i presentació de sol·licituds 

El tràmit de sol·licitud es podrà dur a terme entre el dijous, 7 de gener, i el dimecres, 27 de gener de 2021, ambdós dies inclosos. 

El text de la convocatòria el podeu descarregar a través d’aquest enllaç

Podeu accedir a tota la informació i la documentació vinculada a la convocatòria al següent enllaç: 

https://ajuntament.barcelona.cat/ca/informacio-administrativa/subvencions 

El tràmit telemàtic estarà operatiu a partir del dia 7 de gener. 

Sessions informatives virtuals 

Com cada any, l’Institut de Cultura de Barcelona (ICUB) oferirà tres sessions informatives.S’informarà de les principals novetats de la convocatòria 2021 i es donaran indicacions relatives a com completar els formularis, a la documentació necessària i altres detalls. 

No es tractaran específicament temes d’obtenció del certificat digital o de tramitació telemàtica, si bé es donarà una orientació genèrica i es pot resoldre puntualment algun dubte. 

Per assistir a aquestes sessions virtuals cal efectuar la inscripció prèvia en aquest enllaç

Les sessions programades se celebraran els dies següents: 

Dijous, 7 de gener, a les 12 h (límit d’inscripció: 4 de gener a les 23:59 h)
Dilluns, 11 de gener, a les 18:30 h (límit d’inscripció: 7 de gener a les 23:59 h)
Dilluns, 18 de gener, a les 18:30 h (límit d’inscripció: 14 de gener a les 23:59 h) 

Un cop feta la inscripció, es rebrà un correu de confirmació i, el dia abans de la sessió, l’enllaç per accedir a la sessió informativa virtual. 

Només es podrà inscriure una persona per entitat i l’acceptació de la inscripció es farà per ordre de recepció i fins a completar l’aforament. 

Més informació 

Per a més informació podeu descarregar el text de la convocatòria a través d’aquest enllaç o bé contactar al correu electrònic infoicub@bcn.cat.


Últimes notícies d’Ajuts i Subvencions

Comparteix-ho:

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

ttp

Espai MARBI, Partida Bovà, 7
25196 Lleida
Tel. (+34) 649.567.851 · ttp@ttp.cat
Gerent TTP: Abigail Ballester Ariño
Horari: de dilluns a divendres de 9 h. a 14 h.

Vols rebre les novetats de l’associació?
Segueix-nos a