La Fundació Catalunya Cultura llança el Segell d’Empresa o Entitat Compromesa amb la Cultura. Amb la voluntat de reconèixer les empreses que donen suport a la cultura neix el Segell d’Empresa o Entitat Compromesa amb la cultura.
El Sr. Agenjo, vicepresident de la Fundació Damm i patró de la Fundació Catalunya Cultura va declarar en la roda de premsa online de presentació el 21 de gener que “un país culte progressa molt més de pressa que un que no ho és. Hi ha mil companyies a Catalunya que fan alguna cosa per a la cultura. En qualsevol localitat hi ha un petit empresari que ajuda en l’activitat cultural del seu entorn. El Segell d’Empresa o Entitat Compromesa en la Cultura vol reconèixer l’impacte social d’aquesta bona pràctica i de la participació en l’ecosistema cultural. Amb aquesta eina els empresaris podem fer cultura de marca, posicionament estratègic i singularitat.”
És un segell pioner en el sector que dona la possibilitat a les empreses de formar part d’una iniciativa de foment de l’RSC en pro de la cultura. S’atorga a partir d’uns criteris de valoració que ha elaborat la Càtedra de Responsabilitat Social de la Universitat de Girona i compta amb una comissió d’avaluació de prestigi en el camp cultural que presideix el Sr. Salvador Sunyer, fundador del festival Temporada Alta de Girona.
Aquest Segell avala el lideratge, l’excel·lència i el compromís de la teva empresa o entitat amb la cultura i vol visibilitzar i reconèixer:
– Les bones pràctiques de la teva empresa
– La vinculació i el suport a la cultura
– L’acció transfomadora amb impacte social
– La identificació amb els valors de la cultura: talent, excel·lència, innovació, cohesió social, empoderament, pensament crític, creativitat.
– La participació activa en l’ecosistema que impulsa les aliances estratègiques en l’àmbit cultural
El Segell aporta:
– Prestigi. Atorgat per una Càtedra Universitària (UdG)
– Distinció. Empresa referent que aposta per la cultura
– Projecció. Visibilitat més enllà de la pròpia activitat
– Sentit de pertinença. A un col·lectiu amb un objectiu comú de contribuir al desenvolupament sostenible de la cultura
– Cultura de marca. Voluntat de transmissió interna de valors culturals i promoció de talent
– Posicionament estratègic. Reconeixement públic del teu compromís
Singularitat. Únic segell de distinció i reconeixement del suport a la cultura
Últimes notícies d’Ajuts i subvencions:
0 comentaris