Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.
Objectius
Aprendre a dissenyar i a fer presentacions que impactin i arribin a la gent.
S’adreça als professionals de les empreses culturals que han de “vendre” projectes en qualsevol àmbit.
Format
Taller pràctic de 5 hores de durada on tots els assistents faran una presentació que es valorarà durant la mateixa sessió.
Places limitades. Una sola persona per empresa o entitat.
Properes sessions:
Dilluns, 23 de març de 2015.
Dimecres, 6 de maig de 2015
Dijous, 2 de juliol de 2015
Dimarts, 29 de setembre de 2015
Dimarts, 24 de novembre de 2015
Dilluns, 23 de març de 2015.
Dimecres, 6 de maig de 2015
Dijous, 2 de juliol de 2015
Dimarts, 29 de setembre de 2015
Dimarts, 24 de novembre de 2015
Obertura de la inscripció: 28/01/2015 a les 09:00h.
HORARI i ESPAI
Dimecres 4 de febrer, de 09:00h a 14:00 h.
Sala d’Actes de Santa Mònica. Rambla de Santa Mònica, 7. Barcelona.

-La importància d’un missatge únic.
-Recursos narratius i creatius: com es fa una presentació d’impacte.
-Utilització del llenguatge: com es connecta amb l’audiència.
-Habilitats personals: veu, gesticulació i expressió corporal.
-Les claus de la persuasió: mostrar-se convençut per convèncer.
-Vèncer el “pànic escènic”.
Ponent
Ferran Ramon-Cortés: llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, professor de comunicació i consultor de la companyia de comunicació Paradigma FCM
0 comentaris