Notícies

Google AdWords II: campanyes per promocionar la nostra empresa (2a sessió)

Part II: Campanyes d’AdWords a la xarxa de Display, el remàrqueting i els anuncis en vídeo

Google AdWords no només serveix per fer campanyes de paraules clau (xarxa de cerca), sinó que ofereix altres tipus de campanyes, de les quals una empresa cultural en pot treure profit. En aquest curs d’AdWords (II), ens centrarem en les campanyes a la xarxa de Display (anuncis rich media), el remàrqueting i el vídeo (inclou la publicitat a YouTube).
 

Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
IMPORTANT! Aquesta formació consta de dues sessions independents (AdWords I i AdWords II). Si estàs interessat a assistir a totes les sessions d’AdWords, assegura’t de fer la inscripció a ambdues activitats.
METODOLOGIA
 
Exposició del contingut amb exemples i casos pràctics i interacció amb les persones assistents.
Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.

CONTINGUTS – Part II: Campanyes d’AdWords a la xarxa de Display, el remàrqueting i els anuncis en vídeo
 
Introducció 
 
Què podem fer les empreses culturals amb Google AdWords?
Tipus de campanyes i terminologia bàsica.
 
1. Anàlisi i estratègies abans de crear una campanya
El concepte de la subhasta CPC, CPM i CPV a la xarxa de display, remàrqueting i vídeo.
Segmentació del mercat, definició dels objectius i de les estratègies.
 
2. Creació d’una campanya de display
L’estructura de les campanyes de display.
L’opció de segmentacions demogràfica i d’ubicacions.
L’opció de segmentació per conceptes clau, temàtiques i ubicacions seleccionades.
La creació d’anuncis de display, eines i formats.
L’establiment de preus, la revisió i el setup.
 
3. Ampliació del Display amb remàrqueting
Conceptes bàsics de remàrqueting a Google.
Configuració d’una campanya de remàrqueting a la xarxa de display.
 
4. Creació d’una campanya de vídeo
L’estructura de les campanyes de vídeo.
L’opció de segmentacions demogràfica i d’ubicacions.
L’opció de segmentació per conceptes clau o temàtiques de vídeos.
La creació d’anuncis de vídeo, format de vídeos «TrueView».
L’establiment de preus, la revisió i el setup.
 
5. Resultats, control i seguiment
Creació i gestió d’informes.
Seguiment de conversions.
Integració a Google Analytics.
 
6. Ajuda i recursos addicionals
 
PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT
 
El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total. Un cop tramitat el pagament, no es retornarà l’import en cap cas.
 
Una vegada feta la preinscripció*, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller.
 
*La preinscripció no garanteix la plaça. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció.
 
REQUISITS
 
Disposar d’un compte de Google.
És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d’alimentació.
 
Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
 
Places limitades segons ordre d’inscripció. Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. 
 

HORARI

26-01-2018. 09:00h-14:00 hores

ESPAI

UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango
Passeig Pujades, 1.
Barcelona 08003.
INSCRIPCIONS AQUÍ
 
FORMADOR
 

Víctor de Francisco @victordf
Llicenciat en Ciències Empresarials i especialitzat en gestió internacional. Té  un  màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de  Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting    internacionals relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, entre  els  quals hi ha cambres de comerç, patronals i universitats, com  ara la Universitat  de  Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) o l’Escola Superior  de  Comerç  Internacional de la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF). Actualment  és  el director del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de  l’ESCI-UPF i  del màster en Internet Management de la UB. És el director de Reexporta, una  empresa de consultoria estratègica a internet.

 
 
Proper taller I2
Posicionament als cercadors (SEO): I (21.02.2018) i Posicionament als cercadors (SEO): II (23.02.2018)
 

Comparteix-ho:

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

ttp

Espai MARBI, Partida Bovà, 7
25196 Lleida
Tel. (+34) 649.567.851 · ttp@ttp.cat
Gerent TTP: Abigail Ballester Ariño
Horari: de dilluns a divendres de 9 h. a 14 h.

Vols rebre les novetats de l’associació?
Segueix-nos a