Part II: Campanyes d’AdWords a la xarxa de Display, el remàrqueting i els anuncis en vídeo
Google AdWords no només serveix per fer campanyes de paraules clau (xarxa de cerca), sinó que ofereix altres tipus de campanyes, de les quals una empresa cultural en pot treure profit. En aquest curs d’AdWords (II), ens centrarem en les campanyes a la xarxa de Display (anuncis rich media), el remàrqueting i el vídeo (inclou la publicitat a YouTube).
Exposició del contingut amb exemples i casos pràctics i interacció amb les persones assistents.
Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
CONTINGUTS – Part II: Campanyes d’AdWords a la xarxa de Display, el remàrqueting i els anuncis en vídeo
Introducció
Què podem fer les empreses culturals amb Google AdWords?
Tipus de campanyes i terminologia bàsica.
1. Anàlisi i estratègies abans de crear una campanya
El concepte de la subhasta CPC, CPM i CPV a la xarxa de display, remàrqueting i vídeo.
Segmentació del mercat, definició dels objectius i de les estratègies.
2. Creació d’una campanya de display
L’estructura de les campanyes de display.
L’opció de segmentacions demogràfica i d’ubicacions.
L’opció de segmentació per conceptes clau, temàtiques i ubicacions seleccionades.
La creació d’anuncis de display, eines i formats.
L’establiment de preus, la revisió i el setup.
3. Ampliació del Display amb remàrqueting
Conceptes bàsics de remàrqueting a Google.
Configuració d’una campanya de remàrqueting a la xarxa de display.
4. Creació d’una campanya de vídeo
L’estructura de les campanyes de vídeo.
L’opció de segmentacions demogràfica i d’ubicacions.
L’opció de segmentació per conceptes clau o temàtiques de vídeos.
La creació d’anuncis de vídeo, format de vídeos «TrueView».
L’establiment de preus, la revisió i el setup.
5. Resultats, control i seguiment
Creació i gestió d’informes.
Seguiment de conversions.
Integració a Google Analytics.
6. Ajuda i recursos addicionals
PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT
El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total. Un cop tramitat el pagament, no es retornarà l’import en cap cas.
Una vegada feta la preinscripció*, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller.
*La preinscripció no garanteix la plaça. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció.
REQUISITS
Disposar d’un compte de Google.
És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d’alimentació.
Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
Places limitades segons ordre d’inscripció. Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat.
HORARI
26-01-2018. 09:00h-14:00 hores
ESPAI
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango
Passeig Pujades, 1.
Barcelona 08003.
INSCRIPCIONS AQUÍ
FORMADOR
Víctor de Francisco @victordf Llicenciat en Ciències Empresarials i especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacionals relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, entre els quals hi ha cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) o l’Escola Superior de Comerç Internacional de la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF). Actualment és el director del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de l’ESCI-UPF i del màster en Internet Management de la UB. És el director de Reexporta, una empresa de consultoria estratègica a internet. |
Proper taller I2
Posicionament als cercadors (SEO): I (21.02.2018) i Posicionament als cercadors (SEO): II (23.02.2018)
0 comentaris