Part I: Campanyes de Google Ads a la xarxa de cerca
Hi ha qui pensa que Google Ads és una eina publicitària dissenyada només per als qui venen productes d’alt consum. En canvi, és una eina estratègica per dur a terme accions locals i mòbils en qualsevol país del món. Si voleu saber com una empresa cultural pot utilitzar Google Ads per fer publicitat en qualsevol país del món, heu de fer aquest taller.
Exposició del contingut amb exemples i casos pràctics i interacció amb les persones assistents.
Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
Introducció a Google Ads
Què podem fer les empreses culturals amb Google Ads?
Tipus de campanyes i terminologia bàsica.
Les campanyes a la xarxa de cerca
1. Anàlisi i estratègies abans de crear una campanya
El concepte de la subhasta de paraules clau.
La investigació i la segmentació del mercat i la definició dels objectius i les estratègies.L’estratègia d’anàlisi de paraules clau i determinació de les concordances.
2. Creació d’una campanya
L’estructura de les campanyes.
La configuració de campanyes.
La segmentació de clients potencials per ubicació i idiomes.
Les extensions dels anuncis.
La creació d’un anunci de text amb efectivitat.
La introducció de les paraules clau.
L’establiment de preus, la revisió i el registre.
3. Administració d’una campanya
L’estructura d’un compte d’Ads.
L’edició de qualsevol configuració.
Les opcions de pagament i facturació.
4. Optimització d’una campanya
El principi de rellevància.
De l’AdRank al Quality Score.
Altres eines d’optimització.
5. Control i seguiment
Creació i gestió d’informes.
Seguiment de conversions.
Integració a Google Analytics.
6. Ajuda i recursos addicionals
El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total.Una vegada feta la preinscripció, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció. No es retornarà l’import en cap cas.
Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.
REQUISITS
És imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d’alimentació.
Taller adreçat a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.
HORARI
16-01-2019. 09:00h-14:00 hores
ESPAI
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango
Passeig Pujades, 1.
Barcelona 08003.
INSCRIPCIÓ – 15 € – Formulari inscripció AQUÍ
FORMADOR
Víctor de Francisco @victordf Llicenciat en Ciències Empresarials i especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacionals relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, entre els quals hi ha cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) o l’Escola Superior de Comerç Internacional de la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF). Actualment és el director del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de l’ESCI-UPF i del màster en Internet Management de la UB. És el director de Reexporta, una empresa de consultoria estratègica a internet. |
Proper taller I2
Google Ads II (23.01.2019)
0 comentaris