Torna l'Enllaç amb un format renovat que el farà fresc i dinàmic

Torna l’Enllaç un cop més, però ara… diferent! 5 taules amb 5 professionals de la cultura que parlaran al voltant de 5 temàtiques diferents…
75 artistes d’arts escèniques i professionals de la gestió cultural ens trobarem per compartir tot allò que ens preocupa i/ o que ens ajuda a créixer i trobar eines per a professionalitzar-nos.
Serà el proper 10 d’abril al bar Mau Mau (Fontrodona, 35, Barcelona). Des de les 9.45 h i fins les 13.30 h farem possible entres tots i totes una jornada fresca i dinàmica on parlarem d’allò que volem millorar, tot compartint experiències i oferint els nostres coneixements a la resta d’assistents.
Normes del joc
De les 5 taules temàtiques que us proposem, podreu participar únicament a 2, i per fer-ho haureu d’establir un ordre per prioritat de l’1 (més) al 5 (menys) en el formulari segons les vostres necessitats professionals. Un cop acabi el termini (31 de març), s’assignaran les taules per estricte ordre d’inscripció i us ho comunicarem per correu electrònic.La dinàmica d’aquesta 1a part rau en què  la persona que conduirà la taula exposarà, durant 30 min, les claus de la seva especialitat i com aplicar-les en el vostre dia a dia aportant idees i noves  metodologies. Els altres 30 min serviran perquè les persones de la taula formuleu preguntes, aclariu dubtes, compartiu comentaris per enriquir els continguts exposats prèviamen. Canvieu de taula temàtica i passeu a la 2a i es repeteix el mateix format.Després de fer un cafè, passarem a fer una dinàmica conjunta per conèixer-nos millor on podrem intercanviar necessitats actuals amb eines i recursos que podem oferir.Estàs a punt?
 
Comunicació cultural
Neus Molina donarà les 10 claus per dissenyar i implementar estratègies comunicatives per fer créixer el nostre projecte cultural. Des del pla de comunicació al “màrqueting de guerrilla”. Des de la premsa tradicional a les stories d’Instagram.
 
Pre producció
Montse Prat parlarà del moment en què una idea està prou treballada per iniciar el procés que ens porti al disseny i la metodologia de producció del projecte, per conèixer el projecte en tota la seva globalitat i complexitat, situar-lo de manera adequada i estratègica per a desenvolupar-lo correctament, i evitar perdre oportunitats, desviar-nos del camí, equivocar-nos en els plantejaments o gestionar-lo i dirigir-lo inadequadament.
 
Producció
Nunu Santaló se centrarà en que la importància d’una bona producció és el 50% de la clau de l’èxit, i és necessari tenir present totes les etapes d’una producció i els timmings que demana el sector. Es farà un repàs de les diferents fases de producció que requereix un espectacle i s’analitzarà el sistema i el sector per entendre com destinar i optimitzar els recursos que tenim a l’abast.
Distribució/ management
Vicenç Mayans donarà informació pràctica sobre la distribució artística i els diferents nivells dins de cada projecte artístic, resolent els dubtes i responent les preguntes que més preocupen per trobar solucions de forma conjunta.
Recerca de finançament
Pendent de confirmar la persona a càrrec de la taula.
 
Si vols enllaçar-te amb altres professionals, inscriu-te aquí  abans del 31 de març!
Sessió organitzada per les associacions professionals de les arts escèniques Teatre per a Tots els Públics, l’Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya, l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya, l’Associació de Professionals de Circ de Catalunya i l’Associació de Professionals de la Gestió Cultural de Catalunya.
 

Programa complet aquí

Comparteix-ho:

0 comentaris

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà. Els camps necessaris estan marcats amb *

Busques un espectacle per programar?

ttp

Carrer Cavallers 31-33, Taller 2-5
25002 Lleida
Tel. (+34) 649.567.851 · ttp@ttp.cat
Gerent TTP: Abigail Ballester Ariño
Horari: de dilluns a divendres de 9 h. a 14 h.

Vols rebre les novetats de l’associació?
Segueix-nos a