Màrqueting per a dispositius mòbils
OBJECTIUS
Capacitar a l’alumne perquè entengui el funcionament del mobile marketig i sigui capaç de calibrar la maduresa de la seva empresa per començar a treballar amb aquesta nova tècnica.
Places limitades segons ordre d’inscripció. Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.
CONTINGUTS
- 1. Com s’està desenvolupant el màrqueting per dispositius mòbils. Analitzarem l’estat actual de la implantació d’aquest tipus de tecnologia i la seva evolució.
- 2.Quins tipus d’aplicacions hi ha al mercat? Veurem diferents nivells d’integració amb el nostre lloc Web.
- 3. Com podem controlar el màrqueting mòbil des de la nostra analítica Web? Explicarem les noves funcionalitats de Google Analytics pel control dels usuaris que naveguen pel nostre lloc Web des de dispositius mòbils.
- 4. Com adaptar un lloc web per a que es vegi correctament en un dispositiu mòbil? Veurem els diferents tipus d’adaptació i els diferents costos que poden tenir.
- 5. Com funciona la publicitat als dispositius mòbils? A través de quines xarxes podem contractar aquest tipus de publicitat i quan és convenient fer-ho.
- 6. La connexió entre el mòbil i el carrer. Veurem què són, com funcionen i com podem crear codis bidimensionals (QR i Datamatrix) per facilitar informació o per connectar elements del carrer amb el nostre lloc Web.
- 7. La realitat augmentada. Què és, com funciona i com la podríem aplicar. Veurem també com estàn evolucionant els dispositius mòbils.
FORMADORA
![]() |
Montserrat Peñarroya @montsepenarroya Ha estat sòcia fundadora i directora general de l’empresa Comercio Digital, S.A. que pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet. És professora de Marketing Digital i d’eBusiness en Màsters i Postgraus de diverses universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària de Turisme i Hosteleria), UPF – ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix classes a la Universitat Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La Cambra de Comerç de Barcelona ACC1Ó, ICEC – SDE i l’Agència Catalana de Turisme, entre altres. |
HORARI
14-07-2017. 09:00h-14:00 hores
ESPAI
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango
Passeig Pujades, 1.
Barcelona 08003.
Veure mapa
OBSERVACIONS
Aquest taller forma part de l’itinerari 2 (I2) de Màrqueting i promoció a Internet
INSCRIPCIONS AQUÍ
0 comentaris