Com utilitzar Google Analytics per millorar el ROI de la nostra empresa
Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a tothom que dugui a terme accions a internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI). En aquest seminari s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat.
OBJECTIUS
En aquest seminari s’explicarà, com podem extreure el màxim profit d’aquesta eina, des de la configuració inicial, entendre i aprendre les mètriques més importants, fins crear un propi panell de control personalitzat.
METODOLOGIA
Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics, i la interacció amb l’assistent. Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
Places limitades segons ordre d’inscripció. Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat.
CONTINGUT
1. Configuració inicial. Punts necessaris del funcionament tècnic d’Analytics al nostre web. Definició, organització i configuració de les propietats i les vistes.
2. Configuració d’objectius i conversions. Com definir objectius clars, que funcionin, per mesurar el retorn de les accions de màrqueting digital.
3. Configuració de filtres. Filtres més usuals; control de l’spam, IP pròpia, subdominis.., i aplicació a les vistes.
4. Opcions generals. Repàs i característiques principals de l’audiència, adquisició, comportament, i conversions.
5. Configuració de segments. Com seccionar les dades de Google Analytics, fer proves, i obtenir resultats mesurables.
6. Informes personalitzats i creació d’un quadre de comandament. Com definir i configurar informes per crear un quadre de comandaments personalitzat.
7. Analytics profund, el més usual. Ajuda i recursos addicionals.
FORMADOR
Víctor de Francisco @victordf Llicenciat en Ciències Empresarials i especialitzat en gestió internacional. Té un màster en finances i un màster en gestió d’internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç i màrqueting internacionals relacionats amb el món d’internet en més de 30 organismes, entre els quals hi ha cambres de comerç, patronals i universitats, com ara la Universitat de Barcelona (UB), la Universitat Abat Oliba CEU (UAO CEU) o l’Escola Superior de Comerç Internacional de la Universitat Pompeu Fabra (ESCI-UPF). Actualment és el director del màster en Màrqueting Digital Internacional (MDI) de l’ESCI-UPF i del màster en Internet Management de la UB. És el director de Reexporta, una empresa de consultoria estratègica a internet. |
HORARI
22-09-2017. 09:00h-14:00 hores
ESPAI
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango
Passeig Pujades, 1.
Barcelona 08003.
Més informació i inscripcions AQUÍ
0 comentaris