Google Analytics s’ha convertit en una eina bàsica per a tothom que dugui a terme accions a internet. Sense informació de com actuen els nostres clients o usuaris, es fa impossible determinar estratègies i futures accions per millorar la rendibilitat de la nostra inversió (ROI).
En aquest seminari s’explicarà com podem treure el màxim profit d’aquesta eina: des de la configuració inicial, entendre’n i aprendre’n les mètriques més importants, fins a crear un panell propi de control personalitzat.
Adreçat a:
Aquest seminari s’adreça a persones de les empreses culturals que no coneguin Google Analytics o aquelles que ja l’utilitzen però que volen ampliar-ne coneixements per optimitzar-ne l’ús.
Requisits mínims:
Disposar d’accés al Google Analytics d’una web o d’un compte de Google per poder crear-hi un accés nou. Portar qualsevol dispositiu amb connexió a Internet i amb el qual pugueu treballar (ordinador, tauleta, etc.).
HORA I ESPAI
Dinars, 7 de juny, de 9.00 a 14.00h.
ESCI (Escola superior de comerç internacional). Passeig de Pujades, 1. 08003 Barcelona
INSCRIU-T’HI AQUÍ
PROGRAMA———————————————————————————–
1. Configuració inicial
Punts necessaris perquè Analytics funcioni correctament a la nostra web.
Definició, organització i configuració de les propietats i les vistes.
2. Configuració d’objectius i conversions
Com definir objectius clars, que funcionin, fins a controlar la visualització de processos (funnel).
3. Configuració de filtres
Filtres més usuals, control del correu brossa, IP pròpia, subdominis i aplicació a les vistes.
4. Opcions generals
Repàs i característiques principals de l’audiència, adquisició, comportament i conversions.
5. Configuració de segments
Com seccionar les dades de Google Analytics, fer proves i obtenir-ne resultats mesurables.
6. Informes personalitzats i creació d’un quadre de comandament
Com definir i configurar informes per crear un quadre de comandament personalitzat.
7. Analytics profund: el més usual. Ajuda i recursos addicionals
Metodologia:
- Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb les persones assistents.
- Es farà servir el mètode del cas per a les aplicacions pràctiques reals.
Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.
PONENT
|
Víctor de Francisco.Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d’Internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona,UB), o l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI). |
|
0 comentaris