El Departament de Cultura, a través de l’SDE, col·labora en la segona edició del curs de Producció i Gestió d’Arts Escèniques per a Creadors, organitzat per l’Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya (AADPC), amb tres propostes in/formatives:
1. Divendres, 19 de setembre: Capacitats i habilitats directives en els arts escèniques. (inscripció oberta)
2. Dijous, 25 de setembre: Venda, distribució i internacionalització en les arts escèniques. (inscripció pendent d’obertura)
3. Dijous, 20 de novembre: Aspectes jurídics en les arts escèniques. (inscripció pendent d’obertura)
Objectius
Exposar els principals conceptes per respondre a la pregunta: Per on s’ha de començar a dirigir i organitzar un projecte empresarial? Amb especial èmfasi en aspectes comunicatius, motivacionals, qualitatius i organitzatius.
Sessió adreçada a persones interesades en realitzar tasques directives i de liderartge en tot tipus d’organitzacions i àmbits professionals amb eficàcia i satisfacció.
HORARI i ESPAI
Divendres 19 de setembre de16:00h-20:00 hores
Auditori de l’Institut del Teatre. Plaça Margarida Xirgu s/n. Barcelona 08004.
- Per on he de començar?
- Què és el més important en la direcció i organització d’un projecte?
- Quines habilitats bàsiques necessito com a líder?
- Com puc garantir el meu èxit?
- Em puc organitzar millor?
- Comunicar és sempre un problema?
- Quin és el paper del concepte poder actualment?
- Com motivar els membres de l’equip?
- Quin tipus d’organització necessito?
- Com puc mesurar els resultats?
Ponent
Eduard Abelló Màster en Direcció de la Comunicació Empresarial i Institucional (UAB), diplomat en Psicologia Aplicada a la Gestió Empresarial (EADA). Ha cursat els estudis següents: Imatge Empresarial i Relacions amb la Premsa (EADA), Direcció de la Comunicació a l’Empresa (Inforpress), Orientació al Client: de la Qualitat a l’Excel·lència (ESADE) i Gestionar i Desenvolupar les Competències Directives (IESE). |
En col·laboració amb
0 comentaris