Parlar no sempre és comunicar; parlar és transmetre una informació mentre que comunicar és, a més a més, persuadir. El taller busca desenvolupar les nostres habilitats de comunicació per fer presentacions més persuasives i amb més impacte.
Objectius
Aprendre a dissenyar i a fer presentacions que impactin i arribin a la gent.
S’adreça als professionals de les empreses culturals que han de “vendre” projectes en qualsevol àmbit.
Format
Taller pràctic de 5 hores de durada on tots els assistents faran una presentació que es valorarà durant la mateixa sessió.

- La importància d’un missatge únic.
- Recursos narratius i creatius: com es fa una presentació d’impacte.
- Utilització del llenguatge: com es connecta amb l’audiència.
- Habilitats personals: veu, gesticulació i expressió corporal.
- Les claus de la persuasió: mostrar-se convençut per convèncer.
- Vèncer el “pànic escènic”.
Taller pràctic, amb exercicis individuals de presentació de tots els participants.
Places limitades. Una sola persona per empresa o entitat.
Ponent
![]() |
Ferran Ramon-Cortés: llicenciat en Administració i Direcció d’Empreses, professor de comunicació i consultor de la companyia de comunicació Paradigma FCM |
HORARI
21.06.2016. 09:00h-14:00 hores
ESPAI
Sala d’actes de l’Arts Santa Mònica
Rambla de Santa Mònica, 7.
Barcelona 08002.
INSCRIPCIONS
0 comentaris