Taller pràctic en què es donaran les bases perquè els participants puguin aprofitar al màxim el potencial de YouTube com a eina de màrqueting per a la promoció de l’empresa, i també del producte o el projecte cultural.
Requisits mínims: Portar qualsevol dispositiu amb connexió a Internet i amb el qual es pugui treballar (ordinador, tauleta, etc.).
Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.
HORARI i ESPAI
Dimarts 21 d’octubre, de 10:00 a 14:00 h.
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08003
1. Què és la web 2.0? Definirem la web 2.0 i explicarem quines eines la formen.
2. Què és el videomàrqueting i per a què serveix? Veurem diferents usos del vídeo (publicitat, relacions públiques, demostracions de funcionament, etc.).
3. Com funciona YouTube? Aprendrem a treure el màxim rendiment de YouTube i a fer que el vídeo ajudi a complir els nostres objectius empresarials.
4. Com funciona un programa d’edició de vídeos? Explicarem com podem editar els vídeos, com es poden crear subtítols, una portada i una contraportada, i com podem aconseguir que les persones que els vegin visitin també el nostre lloc web.
5. Idees i bones pràctiques. Veurem alguns exemples inspiradors per crear els nostres vídeos.
6. Factors clau d’èxit perquè un vídeo sigui viral.
7. Com funciona l’algoritme que ordena els vídeos de YouTube?
8. Com podem organitzar els esdeveniments i emetre’ls en directe a través de Google Hangout.
9. Com connectem YouTube amb les altres eines 2.0 de Google.
10. Com s’interpreten les estadístiques de YouTube.
PONENT
Montserrat Peñarroya. Directora de l’Institut d’Investigació 3iSIC (Institut Internacional per a la Investigació de la Societat de la Informació i el Coneixement). Ha estat sòcia fundadora i directora general de l’empresa Comercio Digital, S.A. que pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet.
És professora de Marketing Digital i d’eBusiness en Màsters i Postgraus de diverses universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària de Turisme i Hosteleria), UPF – ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix classes a la Universitat Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La Cambra de Comerç de Barcelona ACC1Ó, ICEC – SDE i l’Agència Catalana de Turisme, entre altres.
0 comentaris