Transformació digital: web 4.0 i presentació dels itineraris formatius SDE 2017

Itineraris SDEInternet es comporta com un organisme viu i, com a tal, evoluciona. Des dels seus inicis l’any 1966 fins a la xarxa que avui en dia coneixem, no ha deixat de canviar. Hem passat del web 1.0 al 2.0, el 3.0 (l’internet mòbil) i ara és el torn del web 4.0, una nova internet on les màquines entenen els humans i mostren signes d’intel·ligència.

En aquesta sessió veurem què és el web 4.0, com afecta les persones, com cal que s’hi adaptin les empreses i quins canvis provoca en l’oferta de productes i serveis culturals.

També dedicarem la jornada a presentar-vos els itineraris SDE 2017, una nova proposta formativa en l’àmbit de la transformació digital.

OBJECTIUS

Oferir una visió àmplia sobre l’evolució d’internet i el web 4.0 i presentar els itineraris formatius de transformació digital SDE 2017: Comunicació a les xarxes socials (I1) i Màrqueting i promoció a internet (I2).

Sessió  adreçada a professionals del sector cultural i creatiu, responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.

PROGRAMA

09.00 – 09.15 h  Registre i inscripcions

09.15 – 09.30 h  Obertura de la sessió a càrrec d’Edgar Garcia Casellas, director de l’Àrea de Desenvolupament  Empresarial de l’Institut Català de les Empreses Culturals (ICEC)

09.30 – 10.15 h  Comunicació a les xarxes socials (I1), a càrrec de Víctor de Francisco i Montserrat                   Peñarroya.

Presentació de l’itinerari orientat a la comunicació a les xarxes socials i introducció a les eines bàsiques de gestió del community manager.

Aquest itinerari està pensat perquè el participant rebi uns coneixements bàsics sobre estratègia a les xarxes socials i disposi de tot un ventall de tallers pràctics que tracten les diverses xarxes, amb l’objectiu final de poder-les aprofitar al màxim per donar a conèixer els serveis i els productes de les empreses culturals.

10.15 – 11.00 h  Màrqueting i promoció a internet (I2), a càrrec de Víctor de Francisco i Montserrat Peñarroya.

Presentació de l’itinerari orientat a la promoció i breu anàlisi de les principals tècniques de màrqueting a internet.

Aquest itinerari està pensat per a totes aquelles empreses que volen aprofundir en com ha de ser un lloc web, com s’atreuen visites utilitzant el posicionament als cercadors tant de manera gratuïta (el SEO) com en forma de publicitat (el SEM). També hi veurem com han de ser les pàgines d’aterratge de les campanyes publicitàries i altres tècniques d’atracció de trànsit, com el màrqueting per correu electrònic.

11.00 – 11.30 h  Pausa cafè

11.30 – 14.00 h  «El web 4.0 – L’internet dels aparells intel·ligents», a càrrec de Montserrat Peñarroya i Víctor de Francisco.

En aquesta sessió descobrirem què és el web 4.0 i com està creant una nova disrupció, de la magnitud de la que va provocar l’aparició de les xarxes socials els anys 2005-2006.

HORARI

24-02-2017. 09:00h-14:00 hores

ESPAI

Museu d’Història de Catalunya
Palau de Mar, Plaça de Pau Vila, 3.
Barcelona 08003.

INSCRIPCIÓ AQUÍ

No Comments Yet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


Catàleg d'espectacles per a escolars
Subscriu-te al nostre butlletí

FACEBOOK