Taller pràctic de creació: quadre de comandament integral per a internet

Taller pràctic de creació: quadre de comandament integral per a internet

NOVETAT! Moltes empreses treballen utilitzant quadres de comandament integrals (balanced scorecard), de manera que en un únic document disposen de tots els indicadors que cal anar seguint per comprendre el funcionament i els resultats de la seva empresa. No obstant això, incloure els indicadors que formen part de l’estratègia en línia no sempre és fàcil, i tampoc no se sap d’on es poden extreure les dades. En aquest curs veurem com podem crear un quadre de comandament integral que reculli tota la nostra estratègia en línia

HORARI

25.05.2016. 09:00h-14:00 hores

ESPAI

ESCI (Escola superior de comerç internacional)
Passeig de Pujades, 1.
Barcelona 08003.
Veure mapa

Fes clic per pre-inscriure't a l'activitat

En aquest curs veurem com podem crear un quadre de comandament integral que reculli tota la nostra estratègia en línia (tant les accions dutes a terme al lloc web com en xarxes socials i en altres eines) i, atès que és un taller pràctic, l’alumne acabarà la sessió amb el quadre de comandament en línia de la seva empresa.

L’Internet Advertising Bureau (AIB) ha creat una metodologia específica per a la creació de quadres de comandament que integrin totes les accions que conformen l’estratègia en línia d’una empresa.

1 COM FIXEM I DEFINIM L’ESTRATÈGIA EN LÍNIA D’UNA EMPRESA

2 COM ES DETERMINEN ELS OBJECTIUS EN LÍNIA D’UNA EMPRESA

3 QUINS HAN DE SER ELS INDICADORS A ANALITZAR (key performance indicators, KPI] DE LA NOSTRA ESTRATÈGIA EN LÍNIA

4 QUINES EINES PODEM FER SERVIR PER TROBAR LES DADES DELS KPI

5 COM PODEM ANALITZAR LA COMPETÈNCIA UTILITZANT AQUEST MARC DE TREBALL

Atenció: per poder assistir al taller és imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable  d’alimentació.
Aforament limitat. Una persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.
PONENT

 

 

Montserrat Peñarroya

Ha estat sòcia fundadora i directora general de l’empresa Comercio Digital, S.A. que pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet. És professora de Marketing Digital i d’eBusiness en Màsters i Postgraus de diverses universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària de Turisme i Hosteleria), UPF – ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix classes a la Universitat Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La Cambra de Comerç de Barcelona ACC1Ó, ICEC – SDE i l’Agència Catalana de Turisme, entre altres.

No Comments Yet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


Catàleg d'espectacles per a escolars
Subscriu-te al nostre butlletí

FACEBOOK

La Mostra d'Igualada