Taller d’e-mail màrqueting

En aquesta sessió veurem com funciona MailChimp, una de les eines més utilitzades a escala mundial, tot i que podreu aplicar els coneixements adquirits a qualsevol altra eina d’enviament de correus electrònics.

 

El màrqueting per correu electrònic és una eina que fa anys que s’utilitza a internet i que té una gran capacitat per generar visites a un lloc web. Però aquesta eina és especialment interessant a l’hora de donar arguments als nostres contactes perquè finalment decideixin convertir-se en clients. Així mateix, també és una eina molt bona per aconseguir la fidelitat dels clients que ja tenim (fer que tornin a comprar o que provin nous productes, aconseguir que ens recomanin a tercers, etc.).

 

OBJECTIU

Capacitar l’alumnat perquè sigui capaç de crear i gestionar amb èxit un butlletí amb informació periòdica de la seva empresa o bé una publitramesa (mailing) puntual. Així mateix, se’l capacitarà per conèixer com mesurar-ne els resultats.

 

METODOLOGIA

El taller serà eminentment pràctic i, durant aquesta sessió, adquirirem tots els coneixements, aplicant-los directament.

 

Per poder assistir al taller també és imprescindible portar l’ordinador portàtil amb dispositiu Wi-Fi i cable d’alimentació.

 

Places limitades segons ordre d’inscripció. Només s’admetrà la inscripció d’una persona per empresa o entitat. Es prioritzaran les sol·licituds d’empreses i professionals del sector cultural privat.

 

CONTINGUT

 

1. Com es poden obtenir adreces de correu electrònic de gent que no ha visitat mai el nostre lloc web.

 

2. Com es poden obtenir adreces de correu electrònic de la gent que visita el nostre lloc web.

 

3. Què és el correu brossa i què no ho és.

 

4. Com es poden passar els filtres Antispam.

 

5. Com funciona la llei de protecció de dades en relació amb el màrqueting per correu electrònic.

 

6. Com podem el.laborar un butlletí d’èxit.

 

7. Quines eines tenim per enviar el butlletí.

 

8. Quan és el millor moment per enviar un correu electrònic.

 

9. De quines ràtios d’obertura i reactivitat hauríem de gaudir.

 

10. Com es pot controlar el retorn de la nostra inversió.

 

 

 

 

FORMADORA

 

 Montserrat Peñarroya  @montsepenarroya 

Ha estat sòcia fundadora i directora general de l’empresa Comercio Digital, S.A. que  pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha  estat  CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades  amb Internet.  És professora de Marketing Digital i d’eBusiness en Màsters i    Postgraus de diverses  universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària  de Turisme i Hosteleria),  UPF – ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix    classes a la Universitat  Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La  Cambra de Comerç de  Barcelona ACC1Ó, ICEC – SDE i l’Agència Catalana de  Turisme, entre altres.

HORARI

30-06-2017. 09:00h-14:00 hores

ESPAI

UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango
Passeig Pujades, 1.
Barcelona 08003.

Més informació i inscripcions AQUÍ

 

No Comments Yet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


Catàleg d'espectacles per a escolars
Subscriu-te al nostre butlletí

FACEBOOK