Com gestionar aquestes xarxes socials per treure’n el millor profit 

 

En aquesta sessió farem una petita introducció de l’estratègia a les xarxes socials i, tot seguit, ens centrarem en com funcionen Facebook i Twitter, quines aplicacions ens poden ser útils i com hem de gestionar la nostra reputació, dinamitzar la comunicació i organitzar concursos i promocions. L’objectiu final és oferir a les empreses participants un conjunt de bones pràctiques i coneixements sobre les funcions bàsiques d’aquestes dues xarxes.

OBJECTIUS 
Capacitar el participant perquè pugui gestionar la imatge de la seva empresa a les xarxes socials, així com treure’n el màxim profit.
METODOLOGIA
Treballarem a partir de bones pràctiques en comunicació a les xarxes socials, de manera que els alumnes les puguin aplicar immediatament en la comunicació de les seves empreses.
Taller adreçat a professionals de les empreses i entitats del sector cultural i creatiu responsables de màrqueting i responsables de la comunicació online.

PREINSCRIPCIÓ I PAGAMENT

 

El taller té una durada de 5 hores i és de pagament. El preu és de 15 € en total.

 

Una vegada feta la preinscripció*, rebreu un mail amb les instruccions per efectuar el pagament del taller.

 

*La preinscripció no garanteix la plaça. Fins que no s’efectuï el pagament no es formalitzarà la inscripció.

 

L’aforament és limitat.

 

Atenció: per poder assistir al taller és imprescindible portar un ordinador portàtil o una tauleta amb dispositiu Wi-Fi i cable d’alimentació.

 

Tingues en compte que abans de venir al taller cal tenir un compte de Facebook i Twitter i conèixer les nocions bàsiques del seu ús.

 

NOVETAT

 

Per tal d’assegurar l’aprofitament d’aquest itinerari, l’SDE posa a disposició dels usuaris el primer tutorial SDE online: Introducció a les xarxes socials, a càrrec de Montserrat Peñarroya. Aquest tutorial s’estructura en diverses càpsulesformatives que introdueixen els conceptes bàsics per poder assistir als tallers presencials de l’itinerari de Comunicació a les xarxes socials (I1).

 

Abans d’assistir al Taller de Faceboook i Twitter, assegura’t de visionar els següents tutorials específics:

 

 

Introducció a Facebook (clica aquí) 

Introducció a Twitter (clica aquí) 

 

Els seus continguts es donaran per assolits abans del taller presencial, de manera que tots els assistents partiran del mateix nivell de coneixement.

HORARI

17-01-2018. 09:00h-14:00 hores

ESPAI

UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango
Passeig Pujades, 1.
Barcelona 08003.

INSCRIPCIONS AQUÍ

FORMADORA

 

 Montserrat Peñarroya  @montsepenarroya 

Ha estat sòcia fundadora i directora general de l’empresa Comercio Digital, S.A. que  pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha  estat  CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades  amb Internet.  És professora de Marketing Digital i d’eBusiness en Màsters i    Postgraus de diverses  universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària  de Turisme i Hosteleria),  UPF – ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix    classes a la Universitat  Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La  Cambra de Comerç de  Barcelona ACC1Ó, ICEC – SDE i l’Agència Catalana de  Turisme, entre altres.

 

Proper taller I1

Youtube: taller de videomàrqueting (07.02.2018)