SDE: Post Escena25

postescenaObjectius: Arran de la campanya “Escena 25“, destinada a aproximar les arts en viu als joves d’entre 18 i 25 anys, hem pogut obtenir informació significativa d’aquest col·lectiu: més de 25.000 joves s’han registrat a la plataforma d’Escena 25, i ens han explicat quins interessos tenen i com es mouen. Aquest coneixement, que ens permet apropar la cultura als joves, el volem incrementar amb l’aportació de diferents punts de vista: el sociològic, el de la comunicació i el màrqueting, i de l’anàlisi de dades. D’aquesta manera, podrem elaborar i compartir estratègies que serveixin per incrementar la presència en l’àmbit cultural del públic jove, el nostre públic de futur.

Sessió adreçada als professionals vinculats a les arts escèniques i a la música d’arreu de Catalunya, interessats a apropar la cultura als joves i, sobretot, als espais escènics musicals que han participat en la campanya “Escena 25”, perquè sàpiguen com utilitzar les dades obtingudes.

HORA i ESPAI

Dijous 30 de gener, de 9.45 a 14.00h.

Sala d’actes de l’Arts Santa Mònica. Rambla Santa Mònica, 7. Barcelona 08002.

 

 

09.45 – 10.00h. Incripcions

10.00 – 10.30h. Escena 25″, una eina per a la gestió de públics jovesa càrrec de Jordi Sellas, director general de Creació i Empreses Culturals.

10.30 – 11.00h. Dieta cultural dels joves, a càrrec de Sergi Mosteiro, estadístic especialitzat en sociologia cultural.

11.00 – 12.00h. Túnel de conversió aplicat als públicsa càrrec de Ferran López, analista de dades i assessor de màrqueting en projectes culturals. Director de TekneCultura.

12.00 -12.15 h. Pausa

12.15 – 13.15h. Com iniciar el diàleg amb els públics joves, a càrrec de  Cristina Salvador,  directora d’aPordada Comunicació.

13.15 – 14.00h. Taula rodona oberta de valoració de la campanya.

No Comments Yet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


Catàleg d'espectacles per a escolars
Subscriu-te al nostre butlletí

FACEBOOK