El sector cultural no acostuma a treballar gaire amb aquesta eina, així que ens ofereix una oportunitat de poder avançar-nos als nostres competidors.
Si esteu implicats en la publicitat o la comercialització de qualsevol acte o esdeveniment, independentment de la seva dimensió i indústria, teniu l’oportunitat de conèixer les tècniques usades pels professionals de tot el món per aconseguir els millors resultats publicitaris amb Google AdWords.
Aquest seminari està dirigit a persones que no coneixen Google AdWords, o aquelles que ja l’utilitzen, però que desitgen ampliar-ne els coneixements per a optimitzar-ne l’ús.
Metodologia:
- Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb els assistents.
- Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.
Atenció: per poder assistir al taller també és imprescindible portar l’ordinador portàtil amb dispositiu WI-FI i cable d’alimentació
Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.
HORARI i ESPAI
Dimecres 9 d’abril, de 9:00h -14:00 h
UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08003.
1. Introducció a Google AdWords
- Tipus de publicitat en línia.
- Els cercadors com a eina publicitària.
- La publicitat a Google AdWords (cost per clic).
2. Anàlisi i estratègies abans de crear una campanya
- Investigar el mercat.
- Establir uns objectius.
- Segmentar el mercat.
- Definir les estratègies.
3. Crear una campanya
- Seleccionar clients per ubicació i idiomes.
- Crear un anunci de text i més formats.
- Seleccionar paraules clau.
- Seleccionar la Xarxa de Display.
- Establir preus, revisió i registre.
4. Administrar una campanya
- Estructura d’un compte d’AdWords.
- Configuració de la campanya.
- Edició dels grups d’anuncis.
- Opcions de facturació.
5. Optimitzar una campanya
- El principi de rellevància.
- De l’Ad Rank al Quality Score.
- Altres eines d’optimització.
6. Control i seguiment
- Creació i gestió d’informes.
- Seguiment de conversions.
- Integració a Google Analytics.
7. Ajuda i recursos addicionals
PONENT
Víctor de Francisco. Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d’Internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona,UB), o l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI).
0 comentaris