SDE: Com una empresa cultural pot utilitzar Google AdWords per promocionar els seus esdeveniments

El sector cultural no acostuma a treballar gaire amb aquesta eina, així que ens ofereix una oportunitat de poder avançar-nos als nostres competidors.

Si esteu implicats en la publicitat o la comercialització de qualsevol acte o esdeveniment, independentment de la seva dimensió i indústria, teniu l’oportunitat de conèixer les tècniques usades pels professionals de tot el món per aconseguir els millors resultats publicitaris amb Google AdWords.

Aquest seminari està dirigit a persones que no coneixen Google AdWords, o aquelles que ja l’utilitzen, però que desitgen ampliar-ne els coneixements per a optimitzar-ne l’ús.

Metodologia:

  • Exposició del contingut amb exemples, casos pràctics i la interacció amb els assistents.
  • Es farà servir el mètode del cas a les aplicacions pràctiques reals.

Atenció: per poder assistir al taller també és imprescindible portar l’ordinador portàtil amb dispositiu WI-FI i cable  d’alimentació

Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.

HORARI i ESPAI

Dimecres 9 d’abril,  de 9:00h -14:00 h

UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08003.

1. Introducció a Google AdWords

  • Tipus de publicitat en línia.
  • Els cercadors com a eina publicitària.
  • La publicitat a Google AdWords (cost per clic).

2. Anàlisi i estratègies abans de crear una campanya

  • Investigar el mercat.
  • Establir uns objectius.
  • Segmentar el mercat.
  • Definir les estratègies.

3. Crear una campanya

  • Seleccionar clients per ubicació i idiomes.
  • Crear un anunci de text i més formats.
  • Seleccionar paraules clau.
  • Seleccionar la Xarxa de Display.
  • Establir preus, revisió i registre.

4. Administrar una campanya

  • Estructura d’un compte d’AdWords.
  • Configuració de la campanya.
  • Edició dels grups d’anuncis.
  • Opcions de facturació.

5. Optimitzar una campanya

  • El principi de rellevància.
  • De l’Ad Rank al Quality Score.
  • Altres eines d’optimització.

6. Control i seguiment

  • Creació i gestió d’informes.
  • Seguiment de conversions.
  • Integració a Google Analytics.

7. Ajuda i recursos addicionals
PONENT

Víctor de Francisco. Va ser el primer professional autoritzat per Google per impartir els seminaris oficials d’AdWords a Espanya (2007-Google AdWords Seminar Leader), i n’és professional autoritzat des de l’any 2005. Llicenciat en ciències empresarials, especialitat de gestió internacional. Màster en finances i màster en gestió d’Internet per l’Institut Català de Tecnologia (ICT). És professor de cursos i seminaris de comerç internacional i màrqueting internacional relacionats amb el món d’Internet, en més de 30 organismes, com ara cambres de comerç, patronals i universitats (com la Universitat de Barcelona,UB), o l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI).

No Comments Yet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


Catàleg d'espectacles per a escolars
Subscriu-te al nostre butlletí

FACEBOOK

La Mostra d'Igualada