SDE: CLAUS PER INTERNACIONALITZAR UNA PETITA EMPRESA

Fomentar la reflexió estratègica i la necessitat d’internacionalització de les petites empreses del sector cultural en un entorn cada vegada més global i canviant, en què les petites empreses també tenen la seva oportunitat.

OBJECTIUS
Donar a conèixer als participants els punts clau quan una empresa s’internacionalitza: la selecció dels mercats, la selecció de la línia de producte o servei, la forma d’entrada en el mercat, etc.

20 places disponibles per rigorós ordre d’inscripció. Una sola persona per empresa o entitat

HORARI I ESPAI
Dimecres 6 de juny, de les 10:00h a les 14:00h

Sala d’actes del Museu Dr. Melcior Colet. C. Buenos Aires, 56-58. Barcelona 08036.

PONENT
Jordi Mundet. Soci-fundador de COFORMA. Consultor i formador especialitzat en l’àrea de màrqueting i estratègia internacional de comercialització.
Professor de l’Escola Superior de Comerç Internacional (ESCI-UPF) al Màster Executive of International Business (MIB) i professor de l’Institut Superior de Màrqueting-ESIC al Màster de Màrqueting i a l’MBA Executive.

Per inscriure-t’hi clica aquí

PROGRAMA

  • La globalització dels mercats i les implicacions per a les pimes del sector cultural
  • Elements claus a l’hora d’internacionalitzar una pime
  • La selecció dels mercats internacionals: criteris per saber cap a on hem d’anar.
  • La línia de producte o servei a internacionalitzar
  • L’estratègia d’entrada en el mercat: establiment d’una política comercial adequada
  • Conclusions

 

No Comments Yet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


Catàleg d'espectacles per a escolars
Subscriu-te al nostre butlletí

FACEBOOK

La Mostra d'Igualada