NO BUSQUIS MARQUES, CREA’N UNA!

L’OBJECTIU DE les jornades és proporcionar les eines bàsiques necessàries de màrqueting, comunicació i economia per desenvolupar models de negoci sostenibles i rendibles reduint les opcions de risc, i generar indústria cultural potent i competent internacionalment.

SESSIÓ ADREÇADA especialment a gestors/ores de festivals culturals o que tinguin el projecte de realitzar-ne un, així com a empreses del sector cultural i creatiu en general amb experiència en gestió cultural.

Format: taller pràctic de dos dies de durada. Inscriu-te al botó de sota o clicant aquí

DATES I HORARI

20.05.2015, 21.05.2015.     09:30h-14:00 hores 

ESPAI

Sala d’Actes de l’Arts Santa Mònica
Rambla de Santa Mònica, 7. Barcelona 08002. Veure mapa

Dimecres 20/05/2015

9.30 – 14 h

Registre d’inscripcions a les 9.20 h

PROGRAMA 

Dimecres 20/05/2015

9.30 – 11.30 h Breu introducció al màrqueting

Màrqueting el 2015: de Woodstock i Canes al Tomorrowland, el Sensation i l’Arenal

Màrqueting 3.0: el valor del teu producte i com pots fer que el món el conegui

11.30 – 13 h Per què comuniques?

  • Objectius de la comunicació: finançament:
  • Comuniques bé? Mesurar la comunicació
  • El cas de la comunicació i els patrocinadors: preu per impacte i canvis de brífing
  • Amb qui parles?

13 – 14 h. Fòrum obert sobre la relació entre màrqueting i comunicació

  •        Pressions dels patrocinadors
  •        De l’storytelling a la trucada promocional
  •        Overpromise a col·laboradors
  •        Casos d’èxit i catàstrofes diverses

Dijous 21/05/2015

10 – 13 h. El cas pràctic: In-Edit

  • L’estratègia empresarial d’In-Edit com a reflex de la campanya de màrqueting o a l’inrevés
  • La comunicació a In-Edit, molt més enllà de vendre entrades

Tertúlia i copa networking

Ponents:

Marc Tapias és soci i director d’En Silencio, una agència de comunicació especialitzada en cultura, espectacle i societat. En els més de deu anys d’experiència al capdavant d’En Silencio ha estat cap de premsa d’esdeveniments com In-Edit – del qual és soci i cap de comunicació -, Cruïlla Barcelona, BAM, Festival del Mil·lenni, Mercat de Música Viva de Vic, Festival Jardins de Cap Roig, SOS 4.8 o Mont-real, ciutat convidada a la Mercè, així com de Ticketea, per a accions especials de Baleària, Levi’s o Euroleague, i de concerts d’artistes com Julio Iglesias, Janet Jackson, The Beach Boys, Spandau Ballet, Kiss o Metallica, entre centenars d’altres.
 

Uri Altell, emprenedor, innovador i creatiu, és fundador del festival In-Edit i president i fundador de la primera agència de coolhunting d’Espanya, Strike Group, entre altres projectes.

 

No Comments Yet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


Catàleg d'espectacles per a escolars
Subscriu-te al nostre butlletí

FACEBOOK