La iniciativa de la TTP – Associació Professional de Teatre per a Tots els Públics busca apropar el teatre a les escoles mitjançant el professorat.

 


Des de la TTP, Associació Professional de Teatre per a Tots els Públics, amb col·laboració de Mostra Igualada, es proposa l’activitat MOSTRA MESTRA. Dissabte 28 de març, 10 mestres, 3 professionals de les arts escèniques i 6 espectacles, un programa dins la Mostra d’Igualada en què docents descobriran de la mà de professionals de les arts escèniques com esprémer els espectacles i unir teatre i escola.

Es tracta d’un itinerari pensat especialment per a docents, amb l’objectiu que descobreixin com treure el màxim de profit dels espectacles per a infants i joves. Durant un dia, el professorat farà el paper d’alumnes i els professionals del sector de les arts escèniques per a infants i joves seran els ‘mestres’.

L’objectiu principal d’aquesta activitat és crear un vincle entre cultura i educació amb el teatre com intermediari. La Mostra Mestra abordarà punts com:

  • Com preparem l’assistència al teatre amb els alumnes?
  • Què trobarem al teatre?
  • Com ens hem de comportar durant la funció?
  • Com ha estat l’experiència?
  • Què passa després de la funció?
  • Com podem treballar plegats educació i arts escèniques?

El programa també convida als participants a conèixer les companyies i descobrir com és una fira d’arts escèniques com Mostra Igualada des de dins.

Programa dissabte 28 de març

  • 9.30 h. Benvinguda
  • 10.00 h. Visita a la llotja
  • 11:30 h HAMELI Xip Xap Teatre
  • 13.00 h. MARUNICA Cia Roberto G Alonso
  • 14.30 h. Dinar
  • 17.00 h LANDSCAPE La Migration
  • 17:30h A LA FRESCA Anna Confetti
  • 18.00 h. TRIPLE BLUSE Cie. Du Plat du Paus
  • 20.00 h LA FESTA Mambo Project

INSCRIU-TE AQUÍ!

 

* Cost de 15 € (inclou: inscripció com a professional a Mostra Igualada, entrades per als espectacles i el dinar a la Llotja de professionals. A l’estar acreditats com a professionals teniu avantatges per a la compra de més entrades)

 

Col·laborem amb: