Les claus de la comunicació cultural. Vols ser notícia i gestionar amb èxit la teva imatge?

Tradicionalment els mitjans de comunicació han estat cabdals per a la difusió i coneixement de qualsevol expressió artística. Les relacions entre els professionals de la comunicació i de l’àmbit cultural han estat molt estretes. Actualment les coses estan canviant i les redaccions -tant de diaris com de mitjans audiovisuals – s’han vist immerses en grans canvis i han nascut nous mitjans.

 

Vols saber què està passant als mitjans de comunicació? Com ha canviat la gestió de la comunicació cultural? Com pots fer del teu projecte una notícia? Com has d’actuar en cas d’una mala notícia o crisi comunicativa? Quines estratègies creatives tens a l’abast per destacar entre tantes accions i iniciatives culturals com hi ha avui dia?

 

Sessió adreçada a gestors i gestores culturals, responsables de comunicació i a tots aquells professionals interessats a conèixer les rutines periodístiques i les noves tendències en la comunicació cultural.

HORARI I ESPAI

Dimarts 6 d’octubre, de les 10:00h a les 14:00h.

Sala d’actes de l’Arts Santa Mònica. Rambla de Santa Mònica, 7. Barcelona 08002.

 

09.45h- 10.00h. Registre d’inscripcions

10.00h – 12.00h. Introducció teòrica i dinàmiques participatives

  • Com ser notícia als mitjans de comunicació
  • El rol de portaveu: claus de la comunicació eficient
  • La gestió de la comunicació en casos de crisi
  • Noves estratègies en comunicació cultural

12.00h – 12.30h. Pausa cafè

12.30h – 13.00h. Casos d’èxit nacionals i internacionals

13.00h – 14.00h. Taula rodona. Periodistes de diversos àmbits expliquen com sorprendre a través de la comunicació des de la cultura, què els interessa, què és notícia

  • Nacho Orovio. Cap de secció de cultura de La Vanguardia
  • Andreu Gomila. Director de Time Out
  • Anna Pérez Pagès. Directora programa Àrtic de BTV
  • Bernat Puigtobella. Director del Núvol

Ponent

 

Cristina Salvador Branera. Directora d’aPortada. Llicenciada en Ciències de la Comunicació (Periodisme) per la Universitat Autònoma de Barcelona (UAB). Màster en Relacions Internacionals al CIDOB, formació d’administració d’empreses a EADA. Directora de comunicació de la Fundació Josep Carreras de 1996 al 2000. 20 anys d’experiència en els àmbits de la comunicació corporativa, formació en comunicació, relacions públiques, responsabilitat social corporativa i gestió cultural. Vicepresidenta de l’Associació de Comunicació interna i del Cercle de Cultura, Membre de la Comissió de gabinets del Col·legi de Periodistes i membre del consell assessor de la Fundació Factor Humà.

 

No Comments Yet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


Catàleg d'espectacles per a escolars
Subscriu-te al nostre butlletí

FACEBOOK

La Mostra d'Igualada