Logo Enllaç 2017La trobada per promoure gestors/es i artistes d’arts escèniques tindrà lloc el 5 d’abril a La Caldera

La tercera edició de l’Enllaç, la jornada de trobada entre gestors i gestores culturals i artistes d’arts escèniques, posarà l’accent en la distribució d’espectacles. Les associacions d’artistes professionals detectem la manca de gestors/es dedicats a la distribució, i  volem donar a conèixer aquest perfil professional de cara a promoure que més persones s’hi puguin dedicar. Per aquest motiu, la taula rodona inicial de l’Enllaç estarà protagonitzada per persones dedicades a la distribució, que ens explicaran en què consisteix la seva feina i com la duen a terme. La segona part de l’Enllaç, com en les anteriors edicions, promourà que els gestors/es culturals (de tots els perfils) i els artistes es coneguin i comparteixin projectes.

La sessió tindrà lloc el 5 d’abril a La Caldera, i està organitzada per les associacions professionals de les arts escèniques Teatre per a Tots els Públics, l’Associació d’Actors i Directors Professionals de Catalunya, l’Associació de Professionals de la Dansa de Catalunya, l’Associació de Professionals de Circ de Catalunya i l’Associació de Professionals de la Gestió Cultural de Catalunya.

L’Enllaç va néixer el 2016 amb la  voluntat de trobada entre aquests dos tipus de professionals, per tal que els dos perfils sàpiguen la feina que fan uns i altres i es puguin establir sinergies i equips de treball. Les dues anteriors edicions han tingut un gran èxit de convocatòria i s’han esgotat les places ofertes.

Amb aquesta jornada volem trencar amb cert estereotip establert sobre la relació complexa entre els dos tipus de perfils, gestors/es i artistes, que al cap i a la fi són agents culturals que treballen pels mateixos objectius.
Funcionament de la sessió
Després de la taula rodona sobre distribució, i a través d’una dinàmica de grup, els artistes i gestors/es participants a la jornada es coneixeran i posaran en contacte. Prèviament, i per facilitar la trobada, s’enviarà als uns i els altres els perfils dels assistents, amb els seus interessos i trajectòria.
Si només esteu interessats/des en assistir a la taula rodona sobre distribució envieu-nos un mail amb les vostres dades a projectes@apcc.cat.

Si voleu assistir a l’Enllaç 2018 (taula rodona+sessió d’intercanvi entre gestors/es i artistes), inscriviu-vos en aquests formularis abans del 16 de març:

Si sou artistes AQUI.

Si us dediqueu a la gestió cultural AQUI

Només s’acceptaran les inscripcions dels i les professionals que ens hagin fet arribar tota la informació demanada a través del formulari.

Informació pràctica

Dia: 5 d’abril de 16h a 20h
Lloc: La Caldera. C/ Eugeni d’Ors núm. 12. Metro Les Corts.
Preu: Trobada gratuïta pels socis/es de l’APGCC, l’APdC, l’APCC, la TPP i l’AADPC. 5€ per no socis/es.
ATENCIÓ: Places limitades, s’assignaran per ordre d’inscripció.

Programa de la jornada (provisional):

-16h- Benvinguda

-16h10 – 17h30 – Taula rodona “Com es distribueix un espectacle?”
Amb:
Alina Ventura, distribuïdora a La Maleta dels Espectacles
Pol  Gil
, distribuïdor internacional
Laura Perramon
, distribuïdora a El Tinglado d’arts escèniques
Daphné Malherbe
, distribuïdora de la companyia Mumusic Circus

-17h30-18h Pausa

-18h-20h Trobada entre gestors/es culturals i artistes (s’organitzarà una dinàmica grupal per facilitar l’intercanvi)