L’e-mail màrqueting. Taller pràctic de creació de butlletins

El màrqueting per correu electrònic és una eina que fa anys que s’utilitza a Internet i que té una gran capacitat per generar visites a un lloc web. Però aquesta eina és especialment interessant a l’hora de donar arguments als nostres contactes perquè finalment decideixin convertir-se en clients. Així mateix, també és una molt bona eina per aconseguir la fidelitat dels clients existents (fer que repeteixin la compra, que provin nous productes, aconseguir que ens recomanin a tercers).

Objectiu

Capacitar l’alumnat perquè sigui capaç de crear i gestionar amb èxit un butlletí amb informació periòdica de la seva empresa o bé una publitramesa (mailing) puntual. Així mateix, se’l capacitarà per conèixer com mesurar-ne els resultats.

HORARI i ESPAI

Dimecres 11 de març,  de 9:45h a 14:00 h.

UPF. Edifici ESCI-Born. Aula Mango. Passeig Pujades, 1. Barcelona 08003.

Obertura de la inscripció: divendres 06/03/2015 a les 09:30h.

Properes sessions:

Dijous, 20 de maig del 2015 (inscripció pendent d’obertura).

Dimarts, 22 de setembre del 2015 (inscripció pendent d’obertura).

Taller pràctic amb ordinador a temps real!

Atenció: per poder assistir al taller també és imprescindible portar l’ordinador portàtil amb dispositiu Wi-Fi i cable d’alimentació.

Aforament limitat: 1 persona per empresa o entitat. 45 places disponibles.

  1. Com es poden obtenir adreces de correu electrònic de gent que no ha visitat mai el nostre lloc web.
  2. Com es poden obtenir adreces de correu electrònic de la gent que visita en nostre lloc web.
  3. Què és el correu brossa.
  4. Com es poden passar els filtres antispam.
  5. Com funciona la llei de protecció de dades en relació amb el màrqueting per correu electrònic.
  6. Com podem elaborar un butlletí d’èxit.
  7. Quines eines tenim per enviar el butlletí.
  8. Quan és el millor moment per enviar un correu electrònic.
  9. De quines ràtios d’obertura i reactivitat hauríem de gaudir.
  10. Com es pot controlar el retorn de la inversió.

PONENT

 

 

Montserrat Peñarroya

Ha estat sòcia fundadora i directora general de l’empresa Comercio Digital, S.A. que pertany al Grup Intercom (creadors d’Infojobs, Softonic, eMagister, etc.). També ha estat CEO de Noticias.com i sòcia fundadora de diverses empreses relacionades amb Internet. És professora de Marketing Digital i d’eBusiness en Màsters i Postgraus de diverses universitats: UAB (Escola de Postgrau i Escola Universitària de Turisme i Hosteleria), UPF – ESCI, Universitat de Barcelona i també imparteix classes a la Universitat Politècnica de València, la Universitat de Girona, La Salle, La Cambra de Comerç de Barcelona ACC1Ó, ICEC – SDE i l’Agència Catalana de Turisme, entre altres.

 

No Comments Yet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


Catàleg d'espectacles per a escolars
Subscriu-te al nostre butlletí

FACEBOOK

La Mostra d'Igualada