Jornada SDE: Update Media 5

OBJECTIUS

  • Posar-se al dia de les tendències actuals i emergents que fan evolucionar Internet i saber com poden adaptar-s’hi les empreses i els professionals del sector cultural.
  • Guanyar coneixement sobre el big data i el seu impacte en les empreses culturals i en el màrqueting de continguts.
  • Entendre la importància de les segones pantalles, conèixer els moviments del mercat i inspirar l’activitat a partir de casos d’èxit i estudis.
  • Gestionar els reviews i comentaris sobre productes culturals per minimitzar pèrdues i aprofitar les bones crítiques.

SESSIÓ ADREÇADA A

  • Artistes i emprenedors en l’àmbit cultural que volen obtenir els coneixements per distribuir les seves creacions aprofitant al màxim les eines d’Internet, sense haver de sacrificar grans partides de pressupost.
  • Empreses culturals que volen adaptar el seu negoci al segle XXI de manera segura i estable, sense haver de passar per la prova-error de modes passatgeres

HORA i ESPAI

Dijous 28 de novembre, de 9.00 a 14.00h.

Sala d’actes de l’Arts Santa Mònica. Rambla Santa Mònica, 7. Barcelona 08002.

 

 

9 – 9.45 hRepàs de novetats i tendències

Sessió per posar-nos al dia de les notícies i les tendències més importants dels darrers mesos en els sectors d’Internet i les noves tecnologies, i del seu impacte en les indústries culturals.

  • Notícies i tendències més importants dels darrers mesos a Internet i les noves tecnologies.
  • Impacte de les novetats en el sector cultural.

9.45 – 10.45 h. Generació Y: els mil·lennials

Per primer cop en quaranta anys hi ha una generació que supera en nombre i influència els baby boomers: la primera generació nativa d’Internet, que ara té entre 17 i 35 anys. Estudiarem qui són, com pensen i com actuen per poder plantejar decisions estratègiques, productes i serveis d’èxit en l’àmbit cultural.

  • Identificar les característiques de la generació Y, els natius d’Internet.
  • Estudiar com cal plantejar productes i estratègies per connectar amb aquest grup demogràfic d’importància cabdal.
  • Estar preparats per a futures generacions i perfils de consum.

10.45 – 11.15 hPausa

11.15 – 12.45 hSessió pràctica: com preveure el futur i adaptar el nostre negoci

Les idees transformadores no sempre són evidents i sovint es confonen amb modes passatgeres. Estudiarem les característiques que defineixen una idea revolucionària per poder preveure el futur tecnològic de la nostra indústria. Treballarem un model d’aplicació de tendències per adaptar el nostre negoci i distingir-nos, guanyar avantatge competitiu o, simplement, avançar-nos als temps.

  • Claus per identificar idees transformadores que poden canviar el nostre sector.
  • Com detectar tendències emergents i adaptar el nostre negoci per distingir-nos, guanyar avantatge competitiu o avançar-nos als temps.

12.45 – 13.00 h. Pausa breu

13.00 – 13.45 h.  Inspiració i casos d’èxit en l’àmbit cultural

Acabarem repassant una bateria d’idees i casos d’èxit sobre el sector cultural, amb nous productes i serveis inspiradors. Ens servirà per il·lustrar com altres empreses apliquen les diferents tendències del moment i per tenir punts de referència d’èxits i fracassos.

  • Bateria d’idees inspiradores del sector cultural, relacionades amb el sector tecnològic.
  • Casos d’èxit i de fracàs i repàs a productes i serveis nous.

No Comments Yet

Deixa un comentari

L'adreça electrònica no es publicarà Els camps necessaris estan marcats amb *


Catàleg d'espectacles per a escolars
Subscriu-te al nostre butlletí

FACEBOOK